دی سی یونیورس آنلاین به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس می آید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، بازی DC Universe Online ظاهرا در اواخر امسال میلادی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

دی سی یونیورس آنلاین به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس می آید

این بازی آنلاین چندنفره رایگان ابتدا در ژانویه 2011 برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 3 عرضه شد. در ادامه در نوامبر 2013 برای پلی استیشن 4 و در آوریل 2016 برای ایکس باکس وان و در آگوست 2019 برای نینتندو سوییچ نیز منتشر شد. در DC Universe Online، بازیکنان می توانند ابرقهرمان یا شخصیت شرور خود را بسازند و به نیروهای دیگر بازیکنان برای محافظت یا تسخیر دنیای دی سی بپیوندند. این بازی دارای شخصیت ها و مکان هایی نمادین از کمیک های دی سی است و بازیکنان می توانند در نبردهایی سریع با یکدیگر مبارزه نمایند. به روزرسانی نو بازی با عنوان Episode 46: Justice League Dark، اکتبر سال جاری عرضه می گردد و مانند همواره باید منتظر ماموریت های نو و شخصیت های مختلف باشید.

نمی توان انکار کرد که DC Universe Online از زمان عرضه موفقیت زیادی کسب نموده و به لطف افزودن منظم محتوای نو به بازی، پایگاه بزرگی از بازیکنان را از هر گوشه ای از دنیا جمع نموده است. با این حال، عرضه کنسول های نسل نهمی در 2020 باعث شده تا بسیاری از گیمرها نتوانند به خوبی از بازی لذت ببرند زیرا این اثر هنوز در پلتفرم های نو با ارتقای گرافیکی در دسترس نیست.

در سال 2020، استودیوی سازنده یعنی Dimensional Ink Games بیان کرد که این بازی در اواخر سال 2022 با تغییرات گرافیکی و فنی اساسی برای کنسول های نو منتشر خواهد شد. با این حال، بسیاری از هواداران هنگامی که انتشار این نسخه ها بدون هیچ توضیحی به تعویق افتاد، ناامید شدند. اکنون به نظر می رسد که نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی به خوبی در دست توسعه است و انتظار می رود که در فصل تعطیلات پیش رو یعنی از اواخر نوامبر تا اوایل ژانویه سال آینده در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

تیم سازنده در کنار تغییرات گرافیکی در حال کار روی بهبود گیم پلی نیز است و انتظار می رود که بعضی از این بهبودها در چند ماه آینده قبل از عرضه روی دیگر پلتفرم ها اعمال شوند. در نهایت فعلا خبری از عرضه بازی روی ایکس باکس سری اس نیست اما بعید است که این کنسول نسخه مختص خود را دریافت نکند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2627

به "دی سی یونیورس آنلاین به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی سی یونیورس آنلاین به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید