بررسی اجباری شدن استفاده از کارت ملّی هوشمند در اصناف و شرکت های تولیدی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا گفت: در جلسه روز چهارشنبه این قرارگاه، نماینده وزارت صمت، گزارشی درباره توسعه کسب و کارهای اینترنتی، افزایش ظرفیت شبکه توزیع، با هدف کاهش زمینه خروج افراد از منزل و ترددهای غیر ضروری و اجباری شدن استفاده از کارت ملی هوشمند در کلیه واحدهای ارائه دهنده خدمات مرتبط با اصناف و کارخانجات، شرکتهای تولیدی و توزیعی ارائه خواهد کرد.

بررسی اجباری شدن استفاده از کارت ملّی هوشمند در اصناف و شرکت های تولیدی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، بابک دین پرست معاون توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از برگزاری پنجمین جلسه این قرارگاه به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی در روز چهارشنبه 10 دی ماه در محل وزارت کشور خبر داد.

وی با اعلام این خبر، گفت: علاوه بر ارائه و بررسی گزارش فرایند اجرای مصوبات چهارمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گزارشی آخرین شرایط اجرای طرح کاهش مراجعات حضوری اجباری مردم به دستگاه های اجرایی با بهره گیری از خدمات دولت الکترونیک از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه این هفته قرارگاه ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز گزارشی در خصوص توسعه کسب و کارهای اینترنتی، افزایش ظرفیت شبکه توزیع، با هدف کاهش زمینه خروج افراد از منزل و ترددهای غیر ضروری و اجباری نمودن استفاده از کارت ملی هوشمند در کلیه واحدهای ارائه دهنده خدمات مرتبط با اصناف و کارخانجات، شرکتهای تولیدی و توزیعی ارائه خواهد کرد.

دبیر قرارگاه عملیاتی شرح داد: مطابق روال هرجلسه قرارگاه، نماینده وزارت بهداشت، درمان و درمان نیز گزارشی از کمیته عالی نظارت، از فرایند اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در کشور ارائه خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1769

به "بررسی اجباری شدن استفاده از کارت ملّی هوشمند در اصناف و شرکت های تولیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی اجباری شدن استفاده از کارت ملّی هوشمند در اصناف و شرکت های تولیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید