برگزاری دوره تربیت کارشناس کنترل پروژه با نرم افزار MSP

به گزارش تور ارمنستان ارزان، انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان دوره آموزشی تربیت کارشناس کنترل پروژه با نرم افزار MSP را به صورت مجازی برگزار می نماید.

برگزاری دوره تربیت کارشناس کنترل پروژه با نرم افزار MSP

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، آموزش مبتنی بر تجربه و فراتر از نرم افزار به منظور تربیت کارشناس کنترل، ارائه نکات تخصصی مصاحبه های استخدام کارشناسان کنترل پروژه، ارائه نکات کاربردی در تحلیل و تهیه گزارشات مدیریتی و تهیه برنامه زمان بندی منطبق با نمونه های واقعی بعضی از اهداف این دوره است که با تدریس امید شفیعی در روزهای سه شنبه از ساعت 17 تا 19 برپا می گردد.

آموزش کاربردی و پروژه محور تهیه برنامه زمان بندی، منابع، هزینه ها و... به همراه الزامات حقوقی قراردادها، انجام تحلیل های جبهه های کاری گانت چارت در planscurve، تهیه گزارشات جامع مدیریتی کنترل پروژه با تحلیل actuaiscurve و بررسی تاخیرات و آموزش کامل سرفصل های مقدماتی و پیشرفته نرم افزار به همراه ارائه چند نمونه واقعی پروژه، سرفصل های این دوره است.

دوره تربیت کارشناس کنترل پروژه با نرم افزار MSP از 16 آذر شروع می گردد و علاقه مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه @iesupport پیغام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2367

به "برگزاری دوره تربیت کارشناس کنترل پروژه با نرم افزار MSP" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره تربیت کارشناس کنترل پروژه با نرم افزار MSP"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید