برگزاری سه رویداد فرهنگی در هفته آینده

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: اولین برنامه کرمانشاه شناسی با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری عصر امروز دهم مهرماه برگزار گردید.

برگزاری سه رویداد فرهنگی در هفته آینده

به گزارش خبرنگار ، عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: اولین برنامه کرمانشاه شناسی با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری عصر امروز دهم مهرماه به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار گردید.

او گفت: این برنامه که با همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان و انجمن ایران شناسی و گروه تاریخ دانشگاه رازی صورت پذیرفت از مسجد شافعی شروع و در ادامه با حضور تور لیدر مجرب با معرفی بازار قدیمی شهر، بانک شاهی و مسجد عمادالدوله در تکیه بیگلربیگی سرانجام یافت.

مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از سه رویداد فرهنگی در هفته آینده، در راستای تداوم معرفی مفاخر شهر کرمانشاه اطلاع دادو گفت: بزرگداشت یارمحمدخان کرمانشاهی، میرزا رضای کلهر و میرزا احمد الهامی (فردوسی حسینی) از جمله این برنامه ها است.

طیب حیدری عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در حاشیه این برنامه بر لزوم مشارکت شهروندان در برنامه های مدیریت شهری تاکید نمود و مدیریت یکپارچه شهری را راه توسعه پایدار شهری خواند.

ایمان درخشی رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در چارچوب این رویداد از تداوم چنین برنامه هایی در آینده اطلاع داد و گفت: شناخت شهر کرمانشاه در راستای معرفی هر چه بهتر آن و توسعه گسترده و مطلوب گردشگری تاثیر گذار است.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 734

به "برگزاری سه رویداد فرهنگی در هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سه رویداد فرهنگی در هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید