تور ارزان عمان: برگزاری هشتمین دور کمیته مشترک مشورت های راهبردی ایران و عمان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، هشتمین دور کمیته مشترک مشورت های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در محل وزارت امور خارجه کشورمان برگزار گردید.

تور ارزان عمان: برگزاری هشتمین دور کمیته مشترک مشورت های راهبردی ایران و عمان

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، هشتمین دور کمیته مشترک مشورت های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در محل وزارت امور خارجه به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان و شیخ خلیفه الحارثی معاون امور دیپلماتیک وزارت امور خارجه عمان برگزار گردید.

دو طرف در این ملاقات با اشاره به فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دو کشور از سطح روابط و کوشش برای توسعه آن بر اساس اعتماد متقابل ابراز رضایت نمودند.

باقری با تاکید بر ضرورت حل و فصل مسائل منطقه به وسیله کشورهای منطقه، ابراز امیدواری کرد مسائل موجود بر اساس گفتگو میان کشورهای منطقه حل و فصل گردد.

الحارثی نیز در این ملاقات با اشاره به نقش محوری ایران در تحولات منطقه گفت کشورش همانند گذشته، علاقه مند به توسعه روابط دوجانبه و منطقه ای بوده و مسیرهای صلح آمیز را برای صلح و آرامش در منطقه ضروری می داند.

دو طرف در این ملاقات علاوه بر موضوعات دوجانبه مورد اهتمام، در مورد موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی از جمله گفتگوهای وین، ضرورت حل و فصل سیاسی بحران در یمن و احتیاج منطقه به گفتگو بحث و گفتگو نمودند.

الحارثی گفت مناسبات ایران و عمان دارای تاثیرات منطقه ای و فرامنطقه ای بود و ادامه خواهد یافت.

در انتها این نشست صورت جلسه هشتمین نشست کمیته مشورت های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان به امضاء معاونین وزرای امور خارجه دو کشور رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2266

به "تور ارزان عمان: برگزاری هشتمین دور کمیته مشترک مشورت های راهبردی ایران و عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان عمان: برگزاری هشتمین دور کمیته مشترک مشورت های راهبردی ایران و عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید