تاخیر 12 ساعته پرواز زاهدان، تهران ، دلیل چه بود؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، پرواز شماره 851 شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر زاهدان- تهران به علت نقص فنی موتور به جای ساعت 14 روز شنبه ساعت 1:45 دقیقه بامداد یکشنبه زاهدان را به مقصد تهران ترک کرد.

تاخیر 12 ساعته پرواز زاهدان، تهران ، دلیل چه بود؟

به گزارش خبرنگاران، مسافر پرواز زاهدان- تهران هواپیمایی آسمان درباره جزییات این پرواز گفت: نقص فنی موتور موجب شد تا خلبان این پرواز قبل از تیک آف از پرواز انصراف دهد.

وی ادامه داد: بعد از اتمام مسافرگیری و هنگامی که هواپیما روی باند آماده تیک آف بود دچار صداهای ناهنجاری شد که خلبان پرواز با ربط دادن آن به موتور از ادامه پرواز انصراف داد.

وی شرح داد: مسافران از هواپیما پیاده و به سمت ترمینال راهنمایی شدند و بعد از چند ساعت کوشش بی نتیجه برای چک بازبینی هواپیما، این پرواز ابطال شد.

این مسافر گفت: در نهایت به مسافران اعلام شد که مراحل بازبینی و چک موتور با موفقیت انجام و این پرواز در ساعت 1:45 دقیقه بامداد امروز با بوئینگ 737 آسمان و با تاخیر حدود 12 ساعت زاهدان را به مقصد تهران ترک کرد.

تاخیر در انجام این پرواز موجب تاخیر در پرواز آبادان و ابطال پرواز عسلویه این شرکت هواپیمایی شد که قرار بود با همین هواپیما انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2592

به "تاخیر 12 ساعته پرواز زاهدان، تهران ، دلیل چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر 12 ساعته پرواز زاهدان، تهران ، دلیل چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید