تبادل آتش بین 2 کره در منطقه مرزی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، ارتش کره جنوبی از تیراندازی به نیرو های یک ایست مرزی این کشور توسط نیرو های کره شمالی و تبادل آتش بین دو طرف خبر داد.

تبادل آتش بین 2 کره در منطقه مرزی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بعد از سرانجام شایعه ها درباره شرایط جسمانی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با ظاهر شدن او در انظار عمومی، مقام های کره جنوبی از تبادل آتش امروز یکشنبه بین نیرو های مرزی دو کشور خبر دادند.

به نوشته رویترز، یک روز بعد از اینکه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به غیبت تقریبا سه هفته ای خود در انظار عمومی سرانجام داد، نیرو های کره شمالی و کره جنوبی در نزدیکی یک پست دیدبانی مرزی کره جنوبی به یکدیگر تیراندازی کردند.

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام نمود، ساعت 07:41 صبح به وقت محلی نیرو های کره شمالی به یک دیدبانی مرزی کره جنوبی در منطقه غیر نظامی دو کره تیراندازی کردند.

بنا بر اعلام این ستاد، نیرو های کره جنوبی در پاسخ به این تیراندازی به سمت نیرو های کره شمالی دو بار شلیک کردند، اما در این تبادل آتش گزارشی مبنی بر جراحت کسی منتشر نشد.

مقام های کره شمالی درباره صحت و سقم تبادل آتش بین نیرو های مرزی این کشور با کره جنوبی هنوز اظهارنظری نکرده اند.

گزارش ها درباره تبادل تیراندازی بین نیرو های مرزی دو کره بعد از آن صورت گرفت که در هفته های اخیر شایعه های زیادی درباره شرایط جسمانی و حتی فوت رهبر کره شمالی منتشر شده بود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی روز شنبه (دیروز) در رد این شایعه ها تصاویری از بازدید کیم جونگ اون از یک کارخانه در این کشور را منتشر کرد.

حضور رهبر کره شمالی در انظار عمومی با واکنش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم روبرو شد و او در صفحه توئیتر نوشت: به شخصه خوشحالم که او برگشته و سر حال است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1330

به "تبادل آتش بین 2 کره در منطقه مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبادل آتش بین 2 کره در منطقه مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید