تصاویر جنجالی از نیمار پس از باخت در ماراکانا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، در خاتمه فینال کوپا و در پله های منتهی به رختکن ورزشگاه ماراکانا، شاهد بگو بخند لیونل مسی و نیمار بودیم.

تصاویر جنجالی از نیمار پس از باخت در ماراکانا

به گزارش ورزش سه، تیم ملی آرژانتین به طلسم سه دهه ناکامی در قاره بالاخزه بامداد امروز خاتمه داده و با تکیه بر تک گل تماشایی آنخل دی ماریا پیروز شد در خانه برزیل به فزونی دست یابد. خاطرات تلخ لیونل مسی از عرصه ملی هم بالاخره تمام شد و او توانست برای اولین بار در رده عظیمسال و با لباس تیم ملی آرژانتین اسم قهرمانی را از آن خود کند.

اما لیونل مسی و نیمار در این ملاقات یک بار دیگر نشان دادند چه رابطه خوبی با یکدیگر دارند. ثانیه هایی پیش از سوت شروع مسابقه بود که دو شماره 10 و تکنیکی آلبی سلسته و سلسائو در وسط چمن ماراکانا یکدیگر را در آغوش کشیده و با هم خوش و بش کردند.

بعلاوه لیونل مسی بعد از خاتمه مسابقه و مسجل شدن قهرمانی آرژانتین اگرچه اشک می ریخت و روی ابر ها بود، اما خیلی سریع متوجه وخامت حال روحی نیمار شده و به سمت او رفت. کاپیتان آلبی سلسته برای لحظاتی در وسط زمین نیمار را در آغوش گرفته و به او دلداری داد تا یک بار ثابت گردد دوستی عمیقی بین این دو بازیکن عظیم برقرار است.

اما بعد از اتمام جشن قهرمانی آرژانتین، لیونل مسی و نیمار در کنار لئاندرو پارادس برای لحظاتی روی پله های منتهی به رختکن ماراکانا نشسته و با یکدیگر به خوش و بش پرداختند. به نظر می رسید غم این شکست ناراحت کننده برای نیمار کمتر شده و او بر خلاف چند دقیقه قبل دیگر گریه نمی کرد و با دوست و البته هم تیمی سابق خود به خوش و بش پرداخت.

از همان بدو ورود نیمار به رختکن بارسلونا بود که رابطه خوبی بین او و لیونل مسی شکل گرفت و انتقال جنجالی ستاره برزیلی در سال 2017 به پاری سن ژرمن هم تغییری در اوضاع ایجاد نکرد. کاپیتان بارسلونا در این سال ها علنا خبر از علاقه خود به بازگشت نیمار به نوکمپ داده و خود نیمار هم این فرایند را تکرار نموده است.

البته نیمار بالاخره چندی قبل قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کرد و به نظر می رسد این اتفاق به زودی برای لیونل مسی هم رخ خواهد داد. بدین ترتیب احتمالا این دو دوست صمیمی برای تجدید ملاقات در مستطیل سبز باید در انتطار تقابل بارسا و پاریس در لیگ قهرمانان و یا رویارویی برزیل و آرژانتین باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2071

به "تصاویر جنجالی از نیمار پس از باخت در ماراکانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جنجالی از نیمار پس از باخت در ماراکانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید