تلفات کرونا در کرمان تک رقمی شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در 24 ساعت گذشته 6 کرمانی دیگر دراثرابتلا به ویروس کرونا راهی دیار باقی شدند.

تلفات کرونا در کرمان تک رقمی شد

به گزارش خبرنگار از ، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مرگ 6 کرمانی دیگردر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبرداد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون 501 نفر به سبب ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری هستند افزود: در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 295 نفر، زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی سیرجان 85 نفر، زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 58 نفر، زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بم 35 نفر و در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 25 نفر به سبب ابتلا به ویروس کرونا بستری و تحت مراقبت هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ازبستری شدن 88 مورد تازه مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته خبرداد.

شفیعی با اشاره به دریافت خدمات بستری برای 39 هزار و 498 نفر از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز، شرح داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 4 هزار و 699 نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شرح داد: ازابتدای شروع واکسیناسیون دراستان کرمان هم تا به امروز یک میلیون و 334 هزار و 804 واکسن در نوبت اول و 599 هزار و 904 واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2166

به "تلفات کرونا در کرمان تک رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات کرونا در کرمان تک رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید