ثبت حدود 3.5 میلیون نفر شب اقامت در مازندران

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ثبت سه میلیون و 386 هزار و 890 نفر شب اقامت مسافران در تعطیلات اخیر در این استان اطلاع داد.

ثبت حدود 3.5 میلیون نفر شب اقامت در مازندران

به گزارش خبرنگاران، صادق برزگر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این مقدار ثبت اقامت در مازندران از تاریخ 22تا 24 شهریور ماه همزمان با تعطیلات تابستانه اخیر است.

وی ادامه داد: بعلاوه در این مدت بیشتر از 400 هزار مسافر و جهانگرد از اماکن تاریخی و مجذوب کننده مازندران بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی مازندران با اشاره به اجرای طرح های نظارتی بر فعالیت اماکن اقامتی و پذیرایی استان اعلام کرد که در این مدت 200 مورد بازرسی از تاسیسات جهانگردی استان اجرا شده است.

وی مازندران با اشاره به پیش بینی حجم بیشتر حضور مسافران از اقصی نقاط کشور در استان مازندران گفت: برای این منظور هماهنگی های لازم برای میزبانی از خیل بزرگ مسافران از سوی دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر مازندران اجرا شده است.

برزگر ادامه داد: برای این منظور پیش از شروع موج سفرهای انتها تابستان به مازندران جلسه ای به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان مسول ستاد خدمت سفر و دستگاه های اجرایی عضو این ستاد برگزار گردید و تصمیم گیری و برنامه ریزی لازم برای این مهم اجرا شده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 25 شهریور 1402 بروزرسانی: 25 شهریور 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2637

به "ثبت حدود 3.5 میلیون نفر شب اقامت در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت حدود 3.5 میلیون نفر شب اقامت در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید