جرارد: شاید در خصوص بازنشستگی ام تجدیدنظر کردم و به چین رفتم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، هافبک سرخپوشان مرسی ساید اظهار داشت شاید در آینده در صورت داشتن پیشنهادی وسوسه انگیز از چین، پاسخ مثبت داد.

جرارد: شاید در خصوص بازنشستگی ام تجدیدنظر کردم و به چین رفتم

با تورهای چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، استیون جرارد 35 ساله که در سال گذشته از لیورپول جدا و به لس آنجلس گلکسی آمریکا ملحق شد، در یادداشتی در خصوص آینده حرفه ای خود برای روزنامه تلگراف انگلیس، نوشت: هنوز هیچ چیز صددرصد تعیین نیست، ولی این فصل حضورم در لس آنجلس گلکسی می تواند آخرین فصل دوران بازیگری ام باشد. این را می دانم که روزهای سرانجامی دوران حرفه ای ام را به عنوان بازیکن سپری می کنم.

وی در این یادداشت افزوده است: به زودی در کلاس های مربیگری درجه A یوفا شرکت خواهم کرد. اتحادیه فوتبال انگلیس نیز ثابت نموده که در تشویق بازیکنان سابق برای روی آوردن به مربیگری خیلی فعال است. در ابتدای فصل جاری از من دعوت شد تا از تمرین تیم زیر 19 سال انگلیس بازدید کنم. می دانم که بازیکنانی همچون ریو فردیناند و جیمی کاراگر نیز چنین دعوتنامه هایی دریافت نموده اند و همین باعث می گردد تا با قدرت به جلو بروم.

هافبک پیشین سرخپوشان مرسی ساید در بخش دیگری از یادداشتش به حالت شوخی نوشت: باید بگویم وقتی می بینم که چنین پیشنهاداتی از سوپرلیگ چین می گردد، شاید من هم در خصوص اعلام بازنشستگی ام، تجدیدنظر کنم. بعضی از این ارقامی که در رسانه ها نوشته شده، واقعاً بالا هستند و این نه برای MLS بلکه برای خیلی از لیگ های جهان جای نگرانی دارد. بازیکنانی را می شناسم که پیش از این به دنبال ترک لیگ برتر و حضور در MLS بودند، ولی حالا در فکر حضور در لیگ چین هستند.

در بخش سرانجامی یادداشت جرارد آمده است: به بازیکنانی که قصد سرانجام دادن به بازی خود در انگلیس دارند، توصیه می کنم که در آینده به فکر حضور در MLS باشند پیش از اینکه بخواهند جنبه های اقتصادی در چین را لحاظ نمایند. این را هم می توانم تأیید کنم که جان تری هنوز در خصوص MLS از من چیزی نپرسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 987

به "جرارد: شاید در خصوص بازنشستگی ام تجدیدنظر کردم و به چین رفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرارد: شاید در خصوص بازنشستگی ام تجدیدنظر کردم و به چین رفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید