همراه با ما برای شرکت در این جشنواره های شاد تورنتو کانادا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، حتی اگر تا به حال به کانادا نرفتید اما احتمالا به اندازه کافی خوش شانس بوده اید که حداقل این شهر زیبا را در تلویزیون و در فیلم های مختلف ببینید. با اینکه در فیلم ها شاید جذابیت های طبیعی تورنتو به خوبی نشان داده نگردد اما در سفر به این شهر، جاذبه های آن را کاملا لمس خوهید کرد. تورنتو کلان شهری فعال است که در آن مردمی با فرهنگ های مختلف زندگی می نمایند، در این شهر به محض اینکه برف ها آب می گردد همه به بیرون می روند و جشن می گیرند. اگر در بهار و تابستان به تورنتو سفر کنید می توانید در فستیوال های مختلف و شادی که در در این دو فصل در نقاط مختلف شهر برگزار می گردد شرکت کنید. برای آشنایی با جشنواره های تورنتو خبرنگاران را همراهی کنید.

همراه با ما برای شرکت در این جشنواره های شاد تورنتو کانادا

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

جشنواره کاریبانا

کاریبانا جشنوره ای سالانه است که در آن جشن های کارائیبی برگزار می گردد. اگر سال جاری برای شرکت در این جشنواره از سوم تا هفتم آگوست به تورنتو بروید عاشق فرهنگ، موزیک و غذاهای کارائیبی می شوید. بهترین قسمت این جشنواره ، وقتی است که همه مردم لباس های زرق و برق دار می پوشیدند و برای نمایش آن به خیابان ها می آیند، بعد از این بخش، این کارناوال شادی تا حوالی غروب ادامه پیدا می نماید. کاریبانا بزرگ ترین جشنواره فرهنگی در شمال آمریکا است و سال جاری قرار است که حداقل یک میلیون نفر در آن شرکت نمایند.

نمایشگاه ملی کانادا

نمایشگاه ملی کانادا از سال 1879 هر سال برگزار می گردد و در آن نوآوری ها و استعدادهای مردم کانادا به نمایش در می آید. این نمایشگاه در مدت 18 روز قبل از روز کارگر (روزی که بچه ها به مدرسه برمی گردند) انجام می گردد و بیش از یک قرن است که بچه ها این نمایشگاه را نشانه ای برای آغاز دوباره مدرسه ها می دانند. بیشتر تمرکز این نمایشگاه بر روی غذاهای مختلف است اما غرفه هایی هم هستند که در ان ها اختراع ها و بیزنس های محلی نمایش داده می گردد.

جشنواره لومیناتو

با اینکه لومیناتو جشنواره ای جدید است اما از زمان آغاز آن در سال 2007 افراد زیادی در آن شرکت می نمایند. این جشنواره در واقع فستیوالی هنری و فرهنگی است و در آن چیزهایی مثل موزیک، تئاتر و … اجرا می گردد و مردم را تشویق می نماید که از خانه بیرون بیایند و از چیزهای جدید و ناآشنا لذت ببرند. سال جاری این جشنواره از 12 تا 25 ژوئن برگزار می گردد.

نمایشگاه زمستانه کشاورزی رویال

در تورنتو حتی در روزهای سرد سال هم تفریحات زیادی را می توانید انجام دهید. نمایشگاه زمستانه رویال هر سال در اوایل نوامبر (آبان) برگزار می گردد و در آن مردم به دلیل بهترین چارپایان و محصولات کشاورزی کشورشان جشن می گیرند.

جشنواره نویی بلانش (شب سفید)

نویی بلانش که به زبان فرانسوی به معنی شب سفید است جشنواره ای فرهنگی هنری است که به مدت 24 ساعت، هر سال در تورنتو برگزار می گردد. در این مراسم، آکادمی های فرهنگی مختلف شب تا صبح برنامه اجرا می نمایند. این فستیوال از سال 2006 تا حالا هر سال در تورتو برگزار می گردد و صدها هزار نفر در آن شرکت می نمایند، سال جاری زمان برگزاری آن 30 سپتامبر است.

منبع: travelversed.co

منبع: الی گشت
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 452

به "همراه با ما برای شرکت در این جشنواره های شاد تورنتو کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه با ما برای شرکت در این جشنواره های شاد تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید