حذف سختی کار بعضی از معلمان عشایری در احکام شغلی صحت ندارد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران (پانا) - مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش درباره موضوع حذف سختی کار بعضی از معلمان عشایری در احکام شغلی توضیحاتی داد و تاکید نمود که این موضوع صحت ندارد.

حذف سختی کار بعضی از معلمان عشایری در احکام شغلی صحت ندارد

محمدرضا سیفی در گفت وگو با پانا درباره این موضوع که آیا سختی کار بعضی از معلمان عشایری در احکام شغلی آنان حذف شده است اظهار کرد: این موضوع وجود ندارد؛ با امور اداری و تشکیلات صحبت کردم و این موردی بوده که در کدهای نرم افزاری عشایری وجود داشته و به دلیل ایراد نرم افزاری بوده که آن هم اصلاح شده است اگر هم مبلغی از این افراد کسر شده باشد تا قبل از سرانجام سال تحصیلی به حسابشان واریز می گردد.

وی با بیان اینکه مسئله ای برای معلمان دلسوز و زحمت کش عشایری وجود ندارد چراکه با تمام وجود از این معلمان دفاع می کنم اضافه کرد: اجازه نمی دهم حتی یک ریال از حق و حقوق این عزیزان پایمال گردد.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال چرا فقط راهبران آموزشی و تربیتی از سهمیه سوخت استفاده می نمایند؟ اینطور نیست؛ تمام معلمان روستایی و عشایری شامل این طرح شدند، سال گذشته 3 ماه 3 ماه مبالغی برای هزینه سوخت به این افراد واریز شده و 3 ماه آخر سال هنوز واریز نشده است.

سیفی بیان نمود: در این زمان و دوران شیوع کرونا مدارس عشایری و روستایی دایر بودند و آموزش حضوری بود لذا موارد مشوقی که برای سایر معلمان درنظر گرفته می گردد برای معلمان روستایی و عشایری نیز درنظر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1908

به "حذف سختی کار بعضی از معلمان عشایری در احکام شغلی صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف سختی کار بعضی از معلمان عشایری در احکام شغلی صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید