خبرنگاران جلسات با نوبخت در رفع مسائل اجرای نظام رتبه بندی معلمان بسیار تاثیرگذاربود

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران - خبرنگاران - مشاور وزیرآموزش و پرورش نسبت به اجرای نظام رتبه بندی معلمان در پی برگزاری جلسات متوالی نمایندگان معلمان در سازمان برنامه بودجه ابرازامیدواری کرد وگفت: جلسات بی واسطه نمایندگان معلمان با رئیس سازمان برنامه بودجه گامی مثبت و تاثیرگذار در رفع مسائل اجرایی نظام رتبه بندی معلمان بود.

خبرنگاران جلسات با نوبخت در رفع مسائل اجرای نظام رتبه بندی معلمان بسیار تاثیرگذاربود

عادل عبدی اضافه کرد: در سال جدید نمایندگان معلمان و فرهنگیان سلسله نشست های متوالی و منظم را به میزبانی سازمان برنامه و بودجه برای اجرای شدن نظام رتبه بندی معلمان برگزار کرده که همچنان ادامه دارد.

وی اظهارداشت: بزرگترین و مهم ترین گام که ترمیم نظام رتبه بندی بود اجرا شده است و هم اکنون نوبت صدور احکام جدید برای معلمان است که در دستورکار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

عبدی شرح داد: نظام رتبه بندی معلمان پاسخی به نقدها معلمان در بحث پرداختی ها است که متناسب با جایگاه و زحمات این صنف زحمت کش نبود و با اجرای این مهم شاهد تعادل و تناسب در پرداختی معلمان نسبت به دیگر کارمندان و کارکنان دولت خواهیم بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده نظام رتبه بندی معلمان مسئله ای در اجرا نخواهد داشت و انشاالله احکام جدید هم زودتر صادر می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1346

به "خبرنگاران جلسات با نوبخت در رفع مسائل اجرای نظام رتبه بندی معلمان بسیار تاثیرگذاربود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جلسات با نوبخت در رفع مسائل اجرای نظام رتبه بندی معلمان بسیار تاثیرگذاربود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید