دموی دراگون کوئست 11 ده ساعت گیم پلی دارد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، از گذشته می دانستیم که قرار است به زودی بازی Dragon Quest XI: Definitive Edition برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شود. با این حال، برای طرفداران پروپاقرص بازی که می خواهند قبل از عرضه آن را امتحان کنند، اکنون نسخه نمایشی (دمو) بزرگی وجود دارد که می توان از طریق آن به تجربه بخشی از بازی پرداخت.

دموی دراگون کوئست 11 ده ساعت گیم پلی دارد

علاقه مندان سری بازی های دراگون کوئست و آثار نقش آفرینی ژاپنی، هم اکنون می توانند نسخه دمو بازی را در پلتفرم های ذکرشده، دانلود و بازی کنند. خبر خوب اینجاست که این نسخه نمایشی، نسبتاً بزرگ خواهد بود و می تواند تا زمان عرضه بازی کمی شما را سرگرم کند.

این نسخه نمایشی مشابه همان نسخه ای است که برای نینتندو سوییچ در سال 2019 و قبل از عرضه بازی برای آن کنسول منتشر شده بود. این دمو محتوای حدود 10 ساعت خواهد داشت که برای چنین نسخه ای رقم نسبتاً بالایی است. البته، بازی Dragon Quest XI به صورت عادی هم حدود 90 ساعت به طول می انجامد و این یعنی با اتمام نسخه نمایشی هنوز محتوای بسیاری در نسخه کامل در انتظارتان خواهد بود. خوشبختانه، سیو و پیشرفت های شما در این نسخه، به نسخه اصلی انتقال داده خواهد شد و به همین خاطر اگر بخواهید این دمو را تجربه کنید، دوباره مجبور نیستید آن قسمت از بازی را تکرار کنید. ظاهراً این نسخه آزمایشی، از قابلیت حالت رترو 2 بعدی پشتیبانی نمی کند و فقط حالت مدرن و امروزی بازی در دسترس خواهد بود. اگر قصد دارید حالت رترو 2 بعدی را تجربه کنید، متاسفانه باید تا زمان عرضه بازی منتظر بمانید.

بازی دراگون کوئست و نسخه نهمش برای طرفداران نقش آفرینی های ژاپنی به شدت شناخته شده است اما شاید عرضه بازی Dragon Quest XI: Definitive Edition دوباره این انگیزه را برای برخی از طرفداران یا برخی از افراد که بازی را هنوز انجام نداده اند. ایجاد کند. دراگون کوئست 9 در ژوئیه سال 2017 برای اولین بار در ژاپن برای کنسول های پلی استیشن 4 و 3DS منتشر شد و سال بعد نسخه پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی این در سراسر جهان منتشر شد. سال گذشته نسخه Definitive Edition این بازی برای نینتندو سوییچ منتشر شد تا طرفداران کنسول هیبریدی نینتندو هم بتوانند این بازی را تجربه کنند. با این حال، چند ماه پیش مشخص شد که بازی Dragon Quest XI: Definitive Edition قرار است برای دیگر پلتفرم ها یعنی پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان عرضه شود. این اولین باری است که دارندگان ایکس باکس وان می توانند دراگون کوئست 9 را تجربه کنند. همچنین طبق گفته مایکروسافت، این نسخه در روز عرضه اش در سرویس گیم پس منتشر خواهد شد.

بازی Dragon Quest XI: Definitive Edition در تاریخ 14 آذر 1399 (4 دسامبر) برای پلتفرم های ذکر شده عرضه خواهد شد. اگر می خواهید زودتر به تجربه بخشی از بازی بپردازید، نسخه آزمایشی منتشرشده، بهترین فرصت شما است.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1641

به "دموی دراگون کوئست 11 ده ساعت گیم پلی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی دراگون کوئست 11 ده ساعت گیم پلی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید