دورخیز شرکت های آمریکایی برای افزایش فراوری نفت خبرنگاران

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مؤسسه بیکرهاگز گفت: شرکت های نفتی آمریکایی طی هفته گذشته تعداد سکو های نفتی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دادند.

دورخیز شرکت های آمریکایی برای افزایش فراوری نفت خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مؤسسه بیکرهاگز اعلام نمود: شرکت های نفتی آمریکایی طی هفته گذشته تعداد دکل های نفتی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دادند. در واقع افزایش هفتگی تعداد دکل های نفتی در آمریکا از ژانویه امسال بی سابقه بوده است.

به گزارش رویترز، افزایش قیمت نفت طی هفته های گذشته شرکت های نفتی آمریکایی را به سمت افزایش فراوری سوق داده است. طی هفته ای که گذشته شرکت های آمریکایی 13 دکل نفتی و گازی به دکل های خود افزوده و تعداد آن ها را به 430 دکل رسانده اند.

البته تعداد دکل های نفتی و گازی آمریکا در شرایط کنونی نسبت به زمان مشابه سال گذشته 35.2 درصد پایین تر است.

در ماه آگوست سال گذشته تعداد دکل های فعال نفتی آمریکا به 244 واحد رسید که کمترین میزان از سال 1940 تا کنون محسوب می گردد. اما پس از آنکه فرایند افزایش قیمت نفت شروع شد طی مدت 8 ماه شاهد فرایند افزایشی تعداد دکل های نفتی و گازی در آمریکا هستیم.

قیمت نفت آمریکا در سه ماهه نخست امسال 22 درصد رشد نموده و دلیل آن نیز تأثیر شروع و اکسیناسیون سراسری در بسیاری از کشور ها از جمله آمریکا بوده است که چشم انداز تقاضا برای نفت را مثبت نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1926

به "دورخیز شرکت های آمریکایی برای افزایش فراوری نفت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز شرکت های آمریکایی برای افزایش فراوری نفت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید