رئیس فدراسیون کوهنوردی: دربازی های آسیایی 2018 مدال کسب می کنیم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی مدعی شد: دربازی های آسیایی 2018 مدال کسب می کنیم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی: دربازی های آسیایی 2018 مدال کسب می کنیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ترکیبی ویتنام زمستان 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، رضا زارعی در جمع خبرنگاران در لرستان اظهار کرد: در اسفندماه مسابقات دو کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی کشور در خرم آباد برگزار خواهد شد. سال آینده هم به احتمال زیاد خرم آباد میزبان رقابت های سنگ نوردی قهرمانی کشور خواهد بود.

وی افزود: امسال بالغ بر 180 میلیون تومان برای سالن سنگ نوردی خرم آباد هزینه نموده ایم و سال آینده این رقابت ها به عنوان نخستین مسابقه مهم در این سالن برگزار می گردد.

زارعی در پاسخ به پرسشی که کوهنوردان حادثه اشترانکوه بیمه بودند؟ گفت: تمام کوهنوردان خراسانی از طرف باشگاه بیمه بوده اند و در حال مجاب کردن بیمه گذار برای پرداخت بیمه هستیم.

وی یادآور شد: جلسات کارشناسی در فدراسیون برگزار و نتایج مقدماتی اخذشده است، مرحوم جوکار از لرستان (راهنمای گروه) فقط بیمه ورزشی بوده اما اینکه تیم خراسان رضوی ایشان را بیمه نموده یا نه مطمئن نیستم!

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در پاسخ به پرسش خبرنگاران که تیم ایران توانایی کسب مدال دربازی های آسیایی 2018 و المپیک 2020 را دارد؟ گفت: قاطعانه می گویم می توانیم در جاکارتا مدال بگیریم، با توجه به اینکه ICC (فدراسیون آسیایی سنگ نوردی) رشته های حاضر در جاکارتا را اظهار داشت و هرچند اندونزی جزو سه قدرت برتر جهان در سنگ نوردی سرعت بوده و دریافت مدال بسیار سخت است اما این دلیل نمی گردد که کوتاه بیاییم، چراکه شانس و شایستگی کسب مدال داریم و برای آن کوشش می کنیم اما در المپیک 2020 سهمیه دریافت و کسب مدال بسیار سخت است.

وی در ادامه یادآور شد: اعتبارات فدراسیون در امسال بالغ بر 15 میلیارد ریال بوده که در حوزه همگانی بوده و امیدواریم با توجه به اینکه سال 97 در حوزه قهرمانی هستیم، بودجه ارتقاء پیدا کند.

زارعی درباره اینکه از فعالیت فدراسیون در حوزه قهرمانی راضی است یا همگانی، اعلام کرد: فدراسیون های برتر در حوزه قهرمانی حضور دارند و ما دیده نمی شویم اما در حوزه همگانی بهتر می توانستیم کارکنیم و دیده شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 967

به "رئیس فدراسیون کوهنوردی: دربازی های آسیایی 2018 مدال کسب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون کوهنوردی: دربازی های آسیایی 2018 مدال کسب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید