رادیو تهران با رو به جلو به استقبال انتخابات 1400 می رود خبرنگاران

به گزارش تور ارمنستان ارزان، شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه انتخاباتی رو به جلو به استقبال انتخابات 1400 می رود.

رادیو تهران با رو به جلو به استقبال انتخابات 1400 می رود خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مهدی زال زاده تهیه کننده ویژه برنامه انتخاباتی رو به جلو گفت: شبکه رادیویی تهران با هدف ارائه دیدگاه ها و راهبرد های مناسب به شهروندان جهت آماده سازی و اطلاع رسانی ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در خردادماه، با عنوان برنامه رو به جلو روی آنتن می رود.

وی اضافه نمود: این برنامه روز های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 و 35 دقیقه در چهار بخش پخش می شود؛ بخش اول شامل آیتم نمایشی با عنوان آقای روشنگر که به کارگردانی محمد محمودی تهیه و پخش خواهد شد. در این نمایش سه بازیگر یک چالش موضوعی را مطرح می کنند که در نهایت آقای روشنگر راه حل صحیح را ارائه می دهد. در بخش آیتم تولید مشترک به سراغ گروهی از تولیدکننده های داخلی خواهیم رفت و مصاحبه های دسته جمعی درباره علل انتخاب کسب و کارشان با آن ها مصاحبه می شود.

زال زاده توضیح داد: استودیو سیار از دیگر بخش های برنامه رو به جلو که با مراجعه عوامل برنامه میان مردم و مصاحبه با آن ها درباره انتخاب مناسب مردم بویژه در حوزه مسائل کشور مصاحبه می شود.

وی تاکید کرد: مصاحبهی صمیمی از دیگر آیتم های ویژه برنامه انتخاباتی رادیو تهران که در هر قسمت از برنامه با یکی از چهره ها و شخصیت ها از جمله بازیگران، ورزشکاران، شخصیت های دینی و مذهبی و چهره های سیاسی مصاحبهی صمیمی درباره تصمیماتشان در حوزه انتخابات خواهیم داشت.

برنامه انتخاباتی گروه سیاسی رادیو تهران روز های زوج با اجرای زرین کشاورز از طریق موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز و موج ای. ام ردیف 1332 کیلوهرتز روی آنتن می رود.

مخاطبین از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1913

به "رادیو تهران با رو به جلو به استقبال انتخابات 1400 می رود خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو تهران با رو به جلو به استقبال انتخابات 1400 می رود خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید