رهنما: تیم ملی کاراته متوازن ترین تیم جاکارتا است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سرمربی اسبق تیم ملی کاراته معتقد است، تیم ایران متوازن ترین تیم حاضر در جاکارتا است.

رهنما: تیم ملی کاراته متوازن ترین تیم جاکارتا است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

مسعود رهنما در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد شرایط فعلی تیم ملی کاراته نسبت به بازی های آسیایی 2014 اینچئون، اظهار کرد: این تیمی که راهی بازی های آسیایی می گردد، از نظر تجربه و مدال نسبت به چهار سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است که باعث خوشحالی است و امیدوارم با توجه به این کارنامه ای که هر چهار کاراته کای تیم ملی دارند، شاهد موفقیت آنها باشیم.

او اضافه نمود: ما باید کاراته را در هر دوره نسبت به نتایج همان دوره مقایسه کنیم. کاراته الان وارد المپیک شده است و همین مساله باعث توجه ویژه کشورها به این رشته شده است. کشورهایی همچون عربستان هم در حال حاضر با توجه به المپیکی شدن این رشته سرمایه گذاری زیادی روی آن انجام داده اند و برای طلا می جنگندند.

سرمربی اسبق تیم ملی کاراته، اضافه نمود: در بخش بانوان شرایط به گونه دیگری است، چرا که کاراته ایران در بخش بانوان به خصوص اعزام های بین المللی سابق زیادی ندارد، اما زحمات زیادی برای این بخش کشیده شده است و می توان به موفقیت ملی پوشان ایران روی تاتامی جاکارتا امیدوار بود. با این حال من فکر می کنم نتایجی که در این دوره کسب می نماید باعث سر بلندی کاروان ایران خواهد شد.

رهنما در مورد رقبای اصلی نمایندگان ایران، شرح داد: کاراته شش ، هفت دوره است که به بازی های آسیایی اعزام می گردد و نتایج خوبی را کسب نموده است اما این دوره انتظارات به خاطر درخشش ملی پوشان ایران در مسابقات مختلف بالاتر رفته است. با این حال من فکر می کنم کشورهایی همچون ژاپن، ازبکستان ، قزاقستان، مالزی، اندونزی، عربستان و حتی اردن نسبت به سال های گذشته پیشرفت زیادی داشته و همین مساله کار را سخت تر می نماید. ویتنام نیز تک ستاره هایی دارد که می توانند مشکل ساز باشند اما ملی پوشان ایران از آمادگی قابل توجهی برخوردار هستند.

او اضافه نمود: من فکر نمی کنم در این دوره از بازی های آسیایی تیم ملی کاراته کشوری مانند تیم ملی ایران باشد، چرا که هر چهار ملی پوش اعزامی در رنک های بالا و سطح خوبی قرار دارند. از این رو می توانم بگویم متوازن ترین تیم، تیم ملی ایران است.

مسعود رهنما در خاتمه این گفت وگو، اظهار کرد: فدراسیون کاراته کوشش های زیادی را با توجه به مسائل مالی انجام داده است و من امیدوارم حاصل زحمات خود را در جاکارتا برداشت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 829

به "رهنما: تیم ملی کاراته متوازن ترین تیم جاکارتا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهنما: تیم ملی کاراته متوازن ترین تیم جاکارتا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید