ساخت سری جدید قند پهلو برای تابستان 1400

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدیر شبکه آموزش از ساخت سری جدید برنامه قند پهلو اطلاع داد که قرار است با تنوع در ساختار و محتوا بار دیگر در ایام تابستان به آنتن سیما برگردد.

ساخت سری جدید قند پهلو برای تابستان 1400

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، همزمان با مناسبت عید مبعث، مسابقه قند پهلو نیز پس از مدتی دوری از آنتن، برای پخش در ویژه برنامه های نوروزی سیما، مقابل دوربین فراوری رفت. فصلی که به کرونا اختصاص داشت و شعرها هم با همین محور سروده شد.

به گفته امیر قمیشی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی، دلیل اصلی انتخاب رویکرد و موضوع موضوعی قند پهلوی نوروز 1400 با سوژه کرونا یادآوری این نکته مهم است که چه فداکاری ها و ایثارگری هایی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی کشور اتفاق می افتد تا سلامتی به جامعه بازگردد.

ذکر این نکته مهم که کرونا شوخی بردار نیست، گاهی آنقدر جدّی است که باید از ابزاری چون طنز و کمدی که جدی ترین نقطه روبروه تراژدی با تفکر است در قالب پیغام های جذاب هدفمند، مطبوع و اثرگذار اما هشداردهنده که ویژگی اصلی طنز و فکاهه است با آن روبرو شد.

مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش اظهار داشت که فصل جدید این برنامه تلویزیونی به زودی به آنتن خواهد رسید. او گفت: با توجه به رویکرد حفظ و ترویج زبان فارسی و همچنین توجه به اقتضائات روز در ایام نوروز 1400 از شبکه آموزش پخش شد.

مدیر شبکه آموزش تأکید کرد: ان شاءالله سری جدید آن برای تابستان 1400 آماده می گردد و طبیعتاً با تنوع مناسب ساختاری و محتوایی همراه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1991

به "ساخت سری جدید قند پهلو برای تابستان 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سری جدید قند پهلو برای تابستان 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید