سفر مشاور سازمان جهانی گردشگری به اصفهان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان در ملاقات با مشاور ارشد سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) تاکیدکرد: اکنون اصفهان در حوزه هایی همچون گردشگری فرهنگی، گردشگری طبیعی و گردشگری سلامت به صورت جدی در کنار سایر گونه های گردشگری فعالیت می نماید.

سفر مشاور سازمان جهانی گردشگری به اصفهان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، عصر روز گذشته، 18 آذر، مارچلو نوتریانی، مشاور ارشد سازمان جهانی گردشگری به منظور سفری یک روزه به اصفهان سفر کرد.

در اولین بخش از برنامه سفر، مشاور ارشد سازمان جهانی جهانگردی با حضور علیرضا رحیمی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی به شهرستان آران و بیدگل در محور شمالی اصفهان سفر کرد و مورد استقبال سیدعلی صالح درخشان، معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان نهاده شد.

در این ملاقات، سیدعلی صالح درخشان گفت: استان اصفهان با قرار دریافت در قلب فلات مرکزی ایران با توجه به وجود بیش از 22هزار اثر تاریخی و دارا بودن بیش از سه گونه آب و هوایی از توان بالقوه فراوانی در راستای توسعه بر مبنای گردشگری برخوردار است.

او توضیح داد: اکنون اصفهان در حوزه هایی همچون گردشگری فرهنگی، گردشگری طبیعی و گردشگری سلامت به صورت جدی در کنار سایر گونه های گردشگری فعالیت می نماید، زیرا در کنار مواهب مالی حاصل از فعالیت در این صنعت، معتقدیم صنعت گردشگری به ویژه در دنیای رقابتی امروز نقش مهمی در آشنایی جهانیان با فرهنگ و تمدن غنی ایرانی به ویژه در محور فلات مرکزی ایران ایفا می نماید.

در ادامه این نشست مارچلو نوتریانی نیز با ابراز خرسندی از سفرش به ایران و اصفهان توضیح داد: هدف اصلی من از سفر به ایران آشنایی با فعالیت های انجام گرفته توسط دولت و فعالان گردشگری ایران در حوزه بوم گردی و ایجاد زیرساخت های گردشگری است، لذا بسیار خرسندم که شاهد فعالیت های ارزشمندی در این حوزه ها توسط دولت و مردم ایران و به ویژه استان اصفهان در طی چند سال اخیر هستم.

مشاور سازمان جهانی گردشگری امروز در ادامه سفرش به اصفهان با حضور در شهر تاریخی اصفهان ضمن ملاقات با مسئولان این شهر از جاذبه های فرهنگی و زیر ساخت های گردشگری این شهر تاریخی نیز بازدید به عمل خواهد آورد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 910

به "سفر مشاور سازمان جهانی گردشگری به اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مشاور سازمان جهانی گردشگری به اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید