شرکت دانش آموزان متوسطه اول در بعضی از رشته های جشنواره فردا امکان پذیر شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران (پانا) - دبیر بخش هنرهای دستی و تجسمی چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا گفت سال جاری دانش آموزان متوسطه اول می توانند در بعضی از رشته های این جشنواره شرکت نمایند.

شرکت دانش آموزان متوسطه اول در بعضی از رشته های جشنواره فردا امکان پذیر شد

شهرام عظیمی در گفت وگو با پانا درباره تفاوت جشنواره فرهنگی هنری فردا نسبت به سال گذشته اظهار کرد: تفاوت سال جاری جشنواره در این بخش است که در بعضی از رشته ها دانش آموزان دوره متوسطه اول می توانند شرکت موثر داشته باشند.

وی با اعلام عناوین این رشته ها اضافه کرد: رشته هایی مانند نقاشی، خوشنویسی نستعلیق و عکاسی از جمله رشته هایی هستند که سال جاری در دوره متوسطه اول نیز دانش آموز علاقه مند جذب می نماید.

دبیر بخش هنرهای دستی و تجسمی چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا با بیان اینکه دانش آموزان با انتخاب این رشته ها می توانند تا سطح کشوری در این جشنواره شرکت داشته باشند ادامه داد: لازم است برای شرکت موثر دانش آموزان اقدامات ترغیبی و انگیزشی انجام گردد.

عظیمی بیان نمود: دانش آموزان مشتاق به شرکت در جشنواره ها هستند و در این باره انگیزه بالایی دارند اما نحوه اطلاع رسانی به بچه ها نیز موثر است که سال جاری با توجه به برگزاری مراسم افتتاحیه برای این جشنواره، این مهم درنظر گرفته شد.

وی تاکید نمود این اطلاع رسانی باید از سوی مربیان و اولیای مدرسه باشد که بچه ها را مطلع نمایند زیرا این افراد ارتباط مستقیم با دانش آموزان دارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2234

به "شرکت دانش آموزان متوسطه اول در بعضی از رشته های جشنواره فردا امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت دانش آموزان متوسطه اول در بعضی از رشته های جشنواره فردا امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید