صدمه دیدن گلکسی فولد از غیرمنتظره ترین نقطه ممکن

به گزارش تور ارمنستان ارزان، گوشی منعطف سامسونگ، بار دیگر صدمه دید و این بار از نقطه ای که هیچکس فکرش را هم نمی کند این اتفاق رخ داد.

صدمه دیدن گلکسی فولد از غیرمنتظره ترین نقطه ممکن

به گزارش خبرنگار ، پس از این که سامسونگ برای آخرین بار گوشی منعطف خود را عرضه کرد، با برطرف مشکلاتی که در مدل های پیشین آن وجود داشت، سعی کرد گلکسی فولد بدون نقصی ارائه دهد. سایت iFixit روز گذشته این دستگاه را جداسازی کرد تا ببیند این بار چه تغییرات کلیدی در گلکسی فولد سامسونگ اجرا شده است. در نتیجه این کار iFixit به وضوح دیده شد که سامسونگ طراحی محافظتی جدیدی به گوشی خود اضافه نموده است که در مدل های بهبود یافته پیشین دیده نمی شد.

لایه محافظ سامسونگ گلکسی فولد

سامسونگ از یک لایه شبکه ای فلزی نازک، اما محکم در بسته نمایشگر استفاده نموده که از طریق آن محافظ های کوچک برای فاصله قاب گوشی را معرفی نموده است. این محافظ ها در وسط دستگاه قرار دارند و قسمت لولا و محل تا شدن صفحه نمایش را در بر می گیرند. این کار ها باعث شده است تا بسیاری از تغییرات ظریف دیگر نیز ایجاد گردد تا گوشی نه تنها در آزمایشگاه، بلکه در زندگی روزانه نیز مقاومت کند.

در واقع آزمایش های مستقل به ما نشان داد که این دستگاه به قدری مقاوم شده است که در برابر هزاران بار خم شدن مقاومت می نماید، البته هنوز برخی بخش های آن احتیاج به بهبود بیشتری دارند. این یک دستگاه تاشو است که صفحه نمایش آن خم می گردد، به همین دلیل نمونه ایده آل و بسیار مقاوم آن هنوز فراوری نشده است.

از گوشی گلکسی فولد خود بیشتر مراقبت کنید!

اتفاقی عجیب برای گلکسی فولد

با همه این تعاریف به تازگی خبر اتفاقی در فضای مجازی پیچیده است که احتمالا دارندگان گلکسی فولد را مضطرب می نماید. یکی از کاربران اعلام نموده است که شکافی در گلکسی فولد او، در جایی که اصلا فکرش هم نمی گردد کرد، ظاهر شده است. این ترک در آرم سامسونگ یعنی در لبه بیرونی مکانیزم لولا به وجود آمده است. همانطور که معین است دو حرف لوگوی گلکسی فولد این فرد درخشش خود را از دست داده اند. در ادامه تصویری که وی در توئیتر منتشر نموده است را مشاهده می کنید:

با وجود این حجم از تاخیر در عرضه گلکسی فولد و تغییراتی که گفته می گردد در آن اجرا شده، دیدن چنین اتفاقی واقعا جای تعجب دارد. هیچکس فکرش را هم نمی نماید که در لوگوی این دستگاه ترکی ببیند. باید دید سامسونگ در جواب این اتفاق چه می گوید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 770

به "صدمه دیدن گلکسی فولد از غیرمنتظره ترین نقطه ممکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدمه دیدن گلکسی فولد از غیرمنتظره ترین نقطه ممکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید