صرف غذاهای گیاهی در یونان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، صرف غذاهای گیاهی همیشه طرفدارانی دارد چون غذایی سالم هستند، مخصوصا اگر با تور جزایر یونان با کشتی کروز همراه شده باشید.

صرف غذاهای گیاهی در یونان

با وجود انواع مختلفی از غذاها و دسرها با طعم مطبوع و دلپذیر در یونان، این مجموعه‌ی کوچک زیر به صورت نمادین نشان‌دهنده‌ی مواد غذایی اصلی یونان بوده که اکثر این غذاها در هر رستورانی از این کشور یافت می‌شود و علاوه بر این جایرو و اسپاناکوپیتا نیز در تمامی اغذیه‌فروشی‌های کوچک، نانوایی‌ها و کیوسک‌ها به فروش می‌رسانند. تور کشتی کروز فرصتی مناسب برای اینکه یک سفر سالم و بدون چربی را تجربه نمایید.

اسپاناکوپیتا (Spanakopita) یک اشترودل اسفناج یونانی بوده و جز آن دسته از غذاها با ترکیبات رایجی می‌باشد که متاسفانه مانند آن را در دیگر نقاط دنیا پیدا نخواهید نمود. حاصل مخلوط تکه‌های کوچک پنیر فتا با اسفناج ریز شده و تف داده، پیاز، رازیانه و نعنا، طعمی خاص و جدید خواهد بود. سپس درون خمیر ورقه‌ای فیلو یا همان یوفکا با این مواد پر شده و در نهایت پیش از اینکه اشترودل پخته شود روی آن زرده ‌ی تخم مرغ مالیده می‌شود.

کشور یونان غذهایی عالی برای خوردن داشته که موساکا با گوشت چرخ شده‌ی گوساله تهیه شده که در قالب ترکیب سبزیجات و بادمجان به عنوان ترکیب اصلی نیز قابل تهیه می‌باشد. برای تهیه موساکا باید اول لایه‌ای از سیب‌زمینی سرخ شده بریزید که یا کبابی در ظرف چیده و روی آن بادمجان سرخ شده، پیاز، سیر، قارچ، و کدوسبز که در سس گوجه با یکدیگر ترکیب شده ریخته و بعد از تکرار چندین لایه‌، روی آن سس بشامل غلیظ و پنیر خرد شده می‌ریزند. تا زمانی که به بافتی نرم و پف دار برسد پخته می‌شود. تور جزایر یونان با کشتی کروز بهترین راه‌حل برای سفر به یونان و خوردن غذاهای گیاهی است.

انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 857

به "صرف غذاهای گیاهی در یونان" امتیاز دهید

2 کاربر به "صرف غذاهای گیاهی در یونان" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرف غذاهای گیاهی در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید