فعالیت 9 کتابخانه سیار کانون پرورش فکری در همدان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معصومه ابراهیمی هژیر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان با بیان اینکه 10 کتابخانه سیار در کانون پرورش فکری وجود دارد که 9 مورد آن فعال و یک مورد غیرفعال است، اظهار کرد: هر مربی 20 روستا را در ماه پوشش داده و ده گردشی دارند.

فعالیت 9 کتابخانه سیار کانون پرورش فکری در همدان

وی با بیان اینکه مربیان هر روز به یک روستا سفر می نمایند، اضافه کرد: اولین و مهمترین فعالیت اصلی ده گردشی امانت کتاب است اما در مناسبت ها فعالیت های فرهنگی و هنری نیز انجام می دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان همدان مطرح نمود: مربیان کتابخانه سیار نمایش فیلم و انیمیشن، بازی های بومی و محلی در حیاط مدرسه و ساخت سفال و اریگامی را نیز در برنامه دارند.

وی با اشاره به اینکه در کتابخانه سیاری هر مربی با توجه به حیطه تخصصی خود کارهای فرهنگی انجام می دهد، توضیح داد: کتاب های سیار پستی و ثابت به صورت کشوری و هماهنگ به روزرسانی می گردد.

ابراهیمی هژیر با بیان اینکه آخرین بروزرسانی کتابخانه سیار چهار ماه قبل انجام شد مطرح نمود: 120 میلیارد تومان کتاب در کشور چاپ شده که اردیبهشت ماه همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب بین تمام مراکز کشور تقسیم می گردد که سهم هر استان 500 جلد کتاب است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2573

به "فعالیت 9 کتابخانه سیار کانون پرورش فکری در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 9 کتابخانه سیار کانون پرورش فکری در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید