لغو پرواز ایتالیا - ایران به خاطر رفتار نامناسب مسافران ، اطلاعیه سفارت ایران در رم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سفارت ایران در رم بیان کرد که پرواز امروز آدینه 29 فروردین ایران ایر برای بازگردندان دانشجویان ایرانی به دلیل رفتارهای نامناسب عده ای از مسافران بازگشتی با پرواز قبلی و عدم تمکین به پروتکل های بهداشتی و مقررات قرنطینه، لغو شده است.

لغو پرواز ایتالیا - ایران به خاطر رفتار نامناسب مسافران ، اطلاعیه سفارت ایران در رم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم در اطلاعیه ای اعلام نمود که پرواز امروز آدینه 29 فروردین ماه ایران ایر برای بازگردندان دانشجویان ایرانی به دلیل رفتارهای نامناسب عده ای از مسافران بازگشتی با پرواز قبلی و عدم تمکین به پروتکل های بهداشتی و مقررات قرنطینه، لغو شده است.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مسافران محترم خصوصا دانشجویان متقاضی پرواز فوق العاده روز آدینه مورخ 29 فروردین 1399 ایران ایر می رساند، متاسفانه به دلیل رفتارهای نامناسب عده ای از مسافران بازگشتی به کشور در پرواز روز چهارشنبه مورخ 27 فروردین و عدم تمکین آنها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات قرنطینه ای، مسئولان بهداشتی کشور برای حفظ سلامت مسافران، خانواده های ایشان و شهروندان ایرانی تصمیم به لغو پرواز روز آدینه گرفتند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به مسائل عدیده پیش آمده برای دانشجویان عزیز مقیم ایتالیا و با هدف برطرف مسائل پیش آمده که قبل از هر چیز نیازمند مساعدت و هماهنگی کامل دانشجویان و مسافران پرواز مذکور می باشد، سفارت جمهوری اسلامی ایران تمام مساعی خویش را برای حل این مشکل و برطرف موانع به کار بسته و در حال پیگیری موضوع می باشد.

این اطلاعیه می افزاید: امید می رود، دانشجویان عزیز ضمن امعان نظر جدی در مورد مسائل پیش آمده ناشی از اعزام گروه قبلی، نهایت همکاری در اجرای پروتکل های بهداشتی کشورمان را به کار بندند. این سفارت ، هرگونه تصمیم جدید در این ارتباط را همچون گذشته اطلاع رسانی خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1278

به "لغو پرواز ایتالیا - ایران به خاطر رفتار نامناسب مسافران ، اطلاعیه سفارت ایران در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پرواز ایتالیا - ایران به خاطر رفتار نامناسب مسافران ، اطلاعیه سفارت ایران در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید