ماموریت نیروی انتظامی، انسان محور و حول محور ولایت است خبرنگاران

به گزارش تور ارمنستان ارزان، فرمانده انتظامی ناجا گفت: بیشترین ماموریت ماموران و پرسنل نیروی انتظامی انسان محور و حول محور ولایت است.

ماموریت نیروی انتظامی، انسان محور و حول محور ولایت است خبرنگاران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی ناجا در آستانه عید مبعث و در مراسم دانش آموختگان دانشگاه های علمی تخصصی ناجا (شهیدچمران، شهید بهشتی و ...) که امروز چهارشنبه بیستم اسفند ماه امسال برگزار گشت، ضمن تبریک عید مبعث اظهار کرد: مراسم امروز با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار می گردد و روحیه جهادی و انقلابی دانس آموختگان حاضر حال و هوای خاصی به مراسم بخشیده است.

وی افزود: ما در نیروی انتظامی هم مثل سایر دستگاه های کشور همه ماموریت خود را با رعایت تمام پروتوکل ها به خوبی انجام دادیم.

سردار اشتری گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی رعایت هر چه بهتر اخلاق و رفتار در جامعه و رسالتی است که پیامبر اسلام صلی برای ما تعیین نموده است.

وی تاکید نمود: هزاران نفر به همکاران بنده در نیروی انتظامی اضافه خواهد شد و وظیفه ما این است که هر کجا مظلومی بود از او حمایت نموده و از ظلم جلوگیری کنیم.

فرمانده انتظامی ناجا گفت: بالاترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است و باید از این سرمایه ارزشمند به خوبی و پس از سپری کردن دوره های تخصصی و علمی نگهداری کنیم.

سردار اشتری توضیح داد: بیشترین ماموریت ماموران و پرسنل نیروی انتظامی انسان محور و حول محور ولایت است.

وی یادآور شد: انجام مراسم دانش آموختگان دانشجویان دانشگاه های تخصصی ناجا به مفهوم دنبال کردن اهداف والای ایران اسلامی و به دست آوردن راهکار های به روز و آنلاین برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی ناجا گفت: ما پلیسی میخواهیم که بتواند در چالش های مختلف بهترین راهکار ها را برای حفاظت از مردم و مقابله با دشمنان پیدا کند.

سردار اشتری تاکید نمود: یکسال گذشته را نیروی انتظامی به طور کامل و مستمر در حال آماده باش بوده است و باید خود را برای انتخابات پیش رو آماده کنیم.

وی افزود: کشور شرایط سختی را در طول یکسال گذشته پشت سر گذاشت و با رهنمود های رهبر معظم انقلاب و فداکاری کادر درمان و پرستاران و نیروی انتظامی در ایجاد نظم ما هم سهم بی بدیلی داشتیم.

فرمانده انتظامی ناجا یادآور شد: نیروی انتظامی در همه صحنه ها در کنار مردم است و ما خود را حافظ ارزشهای اسلامی می دلنیم و به این کار افتخار می کنیم و خدا را شاکریم که خدمتگزار مردم هستیم و به امید خدا این فرایند همچنان ادامه دارد.

سردار اشتری تاکید نمود: اعتماد مردم امروزه به نیروی انتظامی افزایش پیدا نموده است و این به دلیل خدمتگزاری ماموران نیروهای پلیس است.

وی افزود: تامین امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است و ان شاالله با اقتدار این امنیت را مثل همواره تامین خواهیم کرد و امیدکاریم کسانی به میدان بیایند که بیشتر از همواره به فکر مردم باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1892

به "ماموریت نیروی انتظامی، انسان محور و حول محور ولایت است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت نیروی انتظامی، انسان محور و حول محور ولایت است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید