مدیر سازمان لیگ علیه پرسپولیس به استقلال مدرک داد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران (پانا) - شنیدیم یکی از مسئولان سازمان لیگ راپورت وحید امیری را به مسئولان باشگاه استقلال داده است.

مدیر سازمان لیگ علیه پرسپولیس به استقلال مدرک داد

به گزارش خبرورزشی، وحید امیری چرا هنوز در 33 سالگی به سربازی نرفته و در لیگ برتر و تیم ملی فوتبال بازی می نماید؟ این سئوالی بود که هواداران و اطرافیان تیم استقلال مطرح کردند که مصطفی لشگری مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس بدین شکل به آن پاسخ داد:

امیری از لحاظ خدمت سربازی هیچ مسئله ای ندارد و کارت معافیت دارد. آقای امیری بارها مصاحبه نموده و اخیراً هم در یک برنامه گفته بود که کارت معافیت دارد. او هیچ مسئله ای ندارد و در این سال ها هم بدون مشکل بازی نموده است. از این حاشیه سازی ها تعجب می کنم. بعضی ها با پیش کشیدن این بحث ها در پی این هستند که حواس هواداران شان را پرت نمایند. تعجب می کنیم چرا عده ای دنبال مطرح کردن این حاشیه ها هستند. امیری هیچ مسئله ای ندارد و کارت معافیت از خدمت دارد.

در ادامه تعیین شد ستاره ملی پوش پرسپولیس معافیت پزشکی گرفته است اما این انتها ماجرا نبود!

موضوع امیری در اردوگاه آبی به بحثی داغ تبدیل شده به طوری که بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال پس از انتها ملاقات با فجر سپاسی شیراز گفت: الان یکی از آماده ترین بازیکنان ایران وحید امیری است. او دوست خوب من، بازیکن خوب، با شخصیت و قوی است. الان از نظر تست آمادگی جسمانی در تیم ملی و بعلاوه ایران برترین است. او چطوری معافیت پزشکی گرفته است؟ دو نوع معافیت داریم؛ یکی معافیت موقت داریم که 6 ماهه است و دائم نیست. اگر شما رباط صلیبی پاره کنید یک یا دو سال است. امیری الان از نظر بدنی برترین بازیکن ایران است. نمی دانم چطور به او معافیت دادند و چه کمیسیونی بود که به او دائم دادند؟ ولی برای بچه های ما اینطور ...!

شاید برای بعضی پرسپولیسی ها این پرسش به وجود آمده باشد که استقلالی ها چرا روی خدمت سربازی وحید امیری زوم نموده اند؟ اصلا چه کسی یا کسانی چنین موضوعی را اولین بار مطرح نموده است؟

شنیدیم یکی از مسئولان سازمان لیگ راپورت وحید امیری را به مسئولان باشگاه استقلال داده است!

این فرد ظاهرا برگه معافیت دائم وحید امیری ملی پوش را نیز در اختیار استقلالی ها قرار داده که امروز محلی برای درگیری های رسانه و مجازی پیشکسوتان و هواداران دو تیم شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2368

به "مدیر سازمان لیگ علیه پرسپولیس به استقلال مدرک داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر سازمان لیگ علیه پرسپولیس به استقلال مدرک داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید