مربی آرژانتینی تایید شد: سولاری تا 2020 روی نیمکت رئال

به گزارش تور ارمنستان ارزان، قرارداد سولاری 18 ماهه خواهد بود، ولی خوب می داند که اگر در ادامه فصل نتایج خوبی نگیرد در انتها فصل باید با این پست جذاب خداحافظی کند.

مربی آرژانتینی تایید شد: سولاری تا 2020 روی نیمکت رئال

فلورنتینو پرس و سانتیاگو سولاری، پس از دو هفته دیوانه وار، انتها به ملاقات هم می روند. حالا که تعطیلات دیدارهای ملی از راه رسیده، زمان آن است که رییس و مربی جدید تیم نظراتشان درباره دیدارهای اخیر را با هم در میان بگذارند و بگویند که چه مسائلی در باشگاه و در کادر فنی در جریان است.

رییس رئال مادرید از واکنشی که سولاری پس از راهنمایی رئال مادرید نشان داد راضی است و به او قراردادی تا تابستان 2020 ارائه می نماید. به این ترتیب قرارداد سولاری یک سال و نیم اعتبار خواهد داشت و او حمایت کافی را از رییس دریافت می نماید تا به مصاف چالش های پیش روی مادرید برود. رئال با وجود بحران اخیر، می تواند در چهار رقابت قهرمان گردد: لالیگا، لیگ قهرمانان، جام حذفی و جام جهانی باشگاه ها.

  • سولاری برای خودش وقت خرید
  • خلاصه بازی سلتاویگو 2 - رئال مادرید 4 (ویدیو)

    سفیدپوشان قرارداد سولاری را به فدراسیون فوتبال اسپانیا فرستاده اند و به این ترتیب او دیگر نه مربی موقت رئال مادرید است و نه مربی تیم رئال مادرید کاستیا. سولاری از این پس مربی دایم رئال خواهد بود. جلسه بین او و پرز نخستین جلسه این دو در این فصل خواهد بود. هنگامی که سولاری مربی تیم کاستیا بود، بین او و پرس رابطه خوبی وجود داشت ولی آنها زیاد با هم حرف نمی زدند. اما حالا رابطه این دو عالی است، به ویژه که سولاری هرگز صدایش را بلند ننموده و درخواست پول بیشتر به عنوان دستمزد نداشته است.

    رئال او را کارگری خستگی ناپذیر می بیند و به همین دلیل بود که او جانشین خولن لوپتگی شد. حالا توپ در زمین سولاری است. او یک سال و نیم فرصت دارد تا با بزرگترین چالش دوران ورزشی اش روبه رو گردد.او می داند که یک فصل بدون جام می تواند باعث گردد در سرانجام فصل اخراج گردد اما این احتمال وجود دارد که او زین الدین زیدان جدید باشگاه گردد.

    در حال حاضر اوضاع سولاری در رئال از این بهتر نمی تواند باشد. آنها چهار بازی انجام داده و هر چهار دیدار را برده اند، 15 گل زده اند و تنها 2 گل دریافت نموده اند. او همچنین توانسته از بازیکنانی مثل وینیسیوس، اودریوزولا و رگوییلون بازی خوبی بگیرد و وضعیت خط دفاع را ترمیم کند. به این ترتیب، رئال از بحران خارج شده و اعتماد به نفس لازم را برای ادامه مسیر به دست آورده است. ---

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 315

به "مربی آرژانتینی تایید شد: سولاری تا 2020 روی نیمکت رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی آرژانتینی تایید شد: سولاری تا 2020 روی نیمکت رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید