مرگ کاریز به مرحله نیمه نهایی جشنواره نیویورکی رسید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، مستند مرگ کاریز ساخته عباس حیدری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان گناباد، از فیلم های حاضر در مرحله نیمه نهایی جشنواره جوان نیوآرک ((NewarkIFF Youth خواهد بود.

مرگ کاریز به مرحله نیمه نهایی جشنواره نیویورکی رسید

جشنواره بین المللی فیلم جوان نیوآرک از 7 تا 9 سپتامبر (16 تا 18 شهریور) 2018 برگزار می گردد و شامل نمایش فیلم های بلند، برگزاری کارگاه ها و اهدای جوایز در منطقه نیوآرک برای جوانان از سن 14 تا 21 سال است.

مستند مرگ کاریز با موضوع خشک شدن قنات روستای نوده گناباد و خشکسالی این منطقه فراوری گردیده است و عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: عباس حیدری، مشاور کارگردان: محمد برادران، تصویربراری و تدوین: علی اکبر اسماعیلی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد.

جشنواره بین المللی فیلم جوان نیوآرک با همکاری جشنواره بین المللی فیلم نیوآرک برگزار می گردد و بر صنعت فیلم جوانان متمرکز است.

هدف جشنواره فیلم جوان نیوآرک هدایت نسل جوان و جدید فیلمسازان برای ارایه صنعت فیلم آنها است. این جشنواره از آمریکایی های آفریقایی تبار، جوانان رنگین پوست و مهاجران و اقلیت ها حمایت می نماید.

سال جاری نخستین سال برگزاری این جشنواره است که در نیوآرک در نیوجرسی نیویورک آمریکا برگزار می گردد.

مرگ کاریز به تازگی در بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی صرفه جویی و نگه داری روسیه به نمایش درآمد و ماه اکتبر راهی دوازدهمین دوره جشنواره صداهایی از آب هندوستان می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 93

به "مرگ کاریز به مرحله نیمه نهایی جشنواره نیویورکی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ کاریز به مرحله نیمه نهایی جشنواره نیویورکی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید