بهترین کشتی های کروز بیشتر در کدام مسیرها گردش میکنند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سفر با کشتی کروز بسیار هیجان انگیز و در عین حال مقورن به صرفه و امن است، همه چیز از قبل پیش بینی شده است و شما در فرصتی که روزها کشتی کروز لنگر می اندازد میتوانید، آن شهر بندری را ببینید و شبها با کشتی به بندر دیگری سفر کنید.

بهترین کشتی های کروز بیشتر در کدام مسیرها گردش میکنند

سفر با تور کروز، تجربه‌ای خاص و فوق‌العاده است که حتما یکبار هم شده آنرا تجربه کنید. سفر با کشتی کروز، به دور از شلوغی های روزمره و کشف مکان‌های عجیب و غریب و کسب تجربه‌های جدید است. حال مقاصد برتر در سفر با کروز کدامند؟

کشتی کروز در مکزیک

خورشید، فرهنگ، مناظر، غذای فوق العاده از مزیت‌های سفر به مکزیک است که تجربه خواهید کرد. اگر سفری با کروز در مکزیک داشته باشید، با نقاط برجسته این کشور و جزایر زیبای آن آشنا خواهید شد. زندگی شبانه هیجان انگیز و زیبایی های این شهر، دقیقا مانند یک کارت پستال است. به همین دلیل است که مکزیک مقصدی محبوب برای مسافران در بهار است. حال تصور کنید که این سفر با کروز انجام شود.

کشتی کروز در آلاسکا

زمانی که گروهی به سفر می‌روید، خوب است که به مکانی جدید بروید. حس تعجب و کشفیات جدید، سفر شما را چندبرابر خاص می‌کند. رفتن به آلاسکا معمولا از سوی مسافران انتخاب نمی‌شود اما اگر با این سفر با کروز باشد تا زیبایی های آنرا کامل ببینید، شاید نظرتان عوض شود.

کشتی کروز در جزایر اقیانوس آرام

جنوب اقیانوس آرام گنجینه‌ای برای سفر و تجربیات جدید است. از پیاده روی و گشت و گذار گرفته تا قایقرانی، غواصی و تجربه ماجراهای بی پایان در ساحل آرام آن. آب و هوای این منطقه فوق‌العاده است. ممکن است هر کس در سفر سلیقه و ایده متفاوتی داشته باشد اما مطمئن باشید که سفر با کروز به جزایر اقیانوس آرام، شما را خشنود خواهد کرد.

کشتی کروز در نیوزیلند

نیوزیلند ممکن است کشور کوچکی باشد اما فعالیت های مختلف و جاذبه‌ها در آن ایده‌آل خواهند بود. نیوزلند به فعالیت‌های ماجراجویانه و زندگی شبانه معروف است. زمانی که با کروز به این کشور سفر می‌کنید در هر جایی، ماجرایی جدید را تجربه خواهید کرد.

انتشار: 3 فروردین 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 62

به "بهترین کشتی های کروز بیشتر در کدام مسیرها گردش میکنند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین کشتی های کروز بیشتر در کدام مسیرها گردش میکنند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کشتی های کروز بیشتر در کدام مسیرها گردش میکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید