ملی پوشان ایران مقابل عربستان نتیجه را واگذار کردند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تیم ملی هندبال جوانان ایران در نخستین ملاقات خود در رقابت های قهرمانی آسیا 2022 به میزبانی بحرین به مصاف عربستان رفت و با نتیجه 32 بر 28 تن به شکست داد.

ملی پوشان ایران مقابل عربستان نتیجه را واگذار کردند

ملی پوشان ایران دقایق ابتدایی بازی را با قدرت آغاز کردند و پیروز شدند از حریف خود پیشی بگیرد، اما در ادامه این عربستان بود که نتیجه را در دست گرفت و در نهایت رالی نیمه نخست با نتیجه 14 بر 13 به سود سبزپوشان عربستان به خاتمه رسید.

در نیمه دوم نیز بازی پایاپایی پیش رفت و اختلاف تا دقایق خاتمهی نیز دو گل باقی ماند، اما در واپسین دقایق عربستان پیروز شد اختلاف گل را با ایران بیشتر کند و این ملاقات با نتیجه 32 بر 28 به سود عربستان به اتمام رسید.

تیم ملی هندبال جوانان ایران که در رقابت های قهرمانی آسیا در گروه مرگ این مسابقات قرار گرفته است در ادامه باید روز دوشنبه 27 تیرماه از ساعت 19:30 با کره جنوبی ملاقات کند و روز چهارشنبه 29 تیرماه از ساعت 19:30 مقابل کویت مصاف نماید.

احسان بذرافکن، سعید علی اکبری، طا ها شکوهی پور، علی مقدم، محمد سنجری پور، رضا بیات، شایان فرشته نژاد، سید مهرشاد دانشی، علی حفیظیان، امیرعباس زارعی، صابر حیدری، امیر رضا شجاعی، سهیل صفری، مهدی مرادی، علیرضا رضوانی، محمدرضا غفاری، مبین آبیار و امیرحسین مسعودنیا ترکیب ملی پوشان هندبال جوانان پسر ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را تشکیل می دهد.

ابوالقاسم شعبانپور (مدیر فنی)، سرگئی نیکولینکو (سرمربی)، محمود متین (سرپرست)، حسن رنجکار (مربی)، امید کاظمی (امدادگر ورزشی) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی جوانان ایران در این مسابقات حضور دارند.

بر اساس قرعه کشی اجرا شده تیم های ملی ایران، کره جنوبی، عربستان، کویت در گروه A و تیم های ملی بحرین، ژاپن، هند، پاکستان در گروه B رقابت های هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرار گرفته اند.

پس از برگزاری مرحله گروهی تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B، تیم اول گروه B با تیم دوم گروه A برای مشخص جایگاه های اول تا چهارم رقابت می نمایند و تیم سوم گروه A با تیم چهارم B و تیم سوم گروه B با تیم چهارم A برای مشخص جایگاه های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر می فرایند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2448

به "ملی پوشان ایران مقابل عربستان نتیجه را واگذار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان ایران مقابل عربستان نتیجه را واگذار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید