هاشم پور: در بازی با ایتالیا دنبال نتیجه نیستیم، شرایط مان روبه رشد است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: بازی با تیم چهارم دنیا یاری زیادی به بررسی نقاط ضعف و قوت تیم و بررسی بازیکنان جوان خواهد نمود.

هاشم پور: در بازی با ایتالیا دنبال نتیجه نیستیم، شرایط مان روبه رشد است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس هاشم پور درباره حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در ایتالیا برای برگزاری بازی محبت آمیز با تیم ملی این کشور گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و از اینکه می توانیم دو ملاقات تدارکاتی مقابل تیم چهارم دنیا داشته باشیم، بسیار پرانگیزه هستیم. به هر حال بازی های تدارکاتی سطح بالا همیشه یاری زیادی به آماده سازی تیم می نماید و این اردو و برگزاری دو بازی مقابل ایتالیا می تواند تأثیر مهمی در آماده سازی تیم تا پیش از المپیک ساحلی 2016 داشته باشد.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه نمود: مقابل ایتالیا به هیچ وجه به فکر نتیجه نیستیم، چراکه بازی با تیم چهارم دنیا یاری زیادی به بررسی نقاط ضعف و قوت تیم و بررسی بازیکنان جوان خواهد نمود. دید ما نتیجه گرایی نیست، بلکه می خواهیم از لحظ فنی و کسب تجربه به خصوص برای بازیکنان جوان نهایت بهره را ببریم.

هاشم پور تأکید کرد: امشب ساعت 9 به وقت ایتالیا نخستین تمرین خود را برگزار می کنیم. فردا نیز دو جلسه تمرینی را پشت سر خواهیم گذاشت تا روز سه شنبه نخستین بازی مان را مقابل ایتالیا انجام دهیم.

وی در سرانجام گفت: شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی خوب و روبه رشد است، اما نباید فراموش کرد که حفظ افتخارات کسب شده بسیار مهم تر است. بدون شک احتیاج مبرمی به حمایت همه جانبه داریم. همچنین جا دارد از کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هم تشکر ویژه ای داشته باشم، چراکه همیشه پشتیبان برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 869

به "هاشم پور: در بازی با ایتالیا دنبال نتیجه نیستیم، شرایط مان روبه رشد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم پور: در بازی با ایتالیا دنبال نتیجه نیستیم، شرایط مان روبه رشد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید