هشدار به ایرباس هایی که از موتور آمریکایی استفاده می کنند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سازمان هوانوردی کشوری هند گفت در صورتی که موتور های آمریکایی چندین فروند هواپیمای ایرباس در این کشور بروز رسانی نشود مجوز پرواز آن ها را لغو می کند.

هشدار به ایرباس هایی که از موتور آمریکایی استفاده می کنند

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از راشاتودی، سازمان هوانوردی هند اظهار داشت در صورتی موتور های آمریکایی 16 فروند هواپیمای ایرباس خطوط هوایی ایندی گو این کشور بروز رسانی نشوند طی 2 هفته آینده مجوز پرواز آن ها را لغو خواهد کرد.

این هواپیما ها که از قضا از نوع ایرباس 320 نئو هستند و از جمله محصولات جدید ایرباس محسوب می شوند از موتور های پرت اند ویتنی آمریکایی به عنوان پیشران استفاده می کنند.

این موتور های آمریکایی بیش از 3000 هزار ساعت سابقه پرواز دارند و دلیل این تصمیم مقامات سازمان هوانوردی کشوری هند این است که هواپیما های ایرباس نئو در این کشور طی هفته گذشته 3 مورد خاموش شدن موتور در حین پرواز را به ثبت رسانده اند.

شرکت هواپیمایی ایندی گو هند بزرگ ترین مشتری هواپیما های ایرباس 320 نئو در جهان محسوب می شود و اخیرا تصمیم گرفته است که قراردادی به ارزش 20 میلیارد دلار برای خرید موتور های هواپیما محصول مشترک جنرال الکتریک و سافرون فرانسه را به امضا برساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 828

به "هشدار به ایرباس هایی که از موتور آمریکایی استفاده می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به ایرباس هایی که از موتور آمریکایی استفاده می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید