پارک سونگای کیلیم در لنکاوی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، پارک سونگای کیلیم لنکاوی (Sungai Kilim Nature Park Langkawi)، از زیباترین جاذبه‌های طبیعی لنکاوی برای ماجراجویی است. این پارک در شمال شرقی پولائو لنکاوی قرار گرفته و با 100 کیلومتر مربع منطقه حفاظت شده دارای جنگل‌های حرا، سواحل و تالاب‌های آبی دارد.

پارک سونگای کیلیم در لنکاوی

در پارک سونگای کیلیم سواحل سفید رنگ منحصر به فرد و تالاب‌های زمردین در کنار هم قرار گرفته است و تمام عوامل موجود سبب شده تا به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های لنکاوی به شمار می‌رود که نکته جالب آن این است که تنها با قایق می‌توان در ان به ماجراجویی پرداخت.

پارک سونگای کیلیم از جاذبه‌های گردشگری لنکاوی است که تنوع خوبی از گونه‌های گیاهی و جانوری دارد و گردشگران با عبور از گذرگاه‌هایی در امتداد رود پر پیچ و خم کالم رویایی گردشگاه‌های دریایی، انواع جانوران و گیاهان مانند درخت‌های شاه پسند استوایی، عقاب‌های قرمز رنگ، خرچنگ‌های درختی، سوسمارهای سبز درختی و طوطی ها را در تور لنکاوی مشاهده می‌کنند.

معبد بروبودور در دل طبیعت این پارک جلوه‌ای خاص داده است. در این پارک همچنین به صخره فیل و باغ‌های معلق برخورد خواهید کرد که جزئی از جاذبه های این پارک می باشند. فراموش نکنید که به گروه غذا دهندگان به عقاب‌ها بپیوندید چرا که عقاب‌ها بر فراز درختان مشتاقانه منتظر غذایی هستند که از سوی قایق‌ها به آب پرتاب می‌شود.

پارک سونگای کیلیم که از جاذبه های گردشگری لنکاوی می باشد تنوع خوبی از گونه های گیاهی و جانوری را در خود جای داده است و گردشگران با عبور از گذرگاه هایی در امتداد رود پر پیچ و خم کالم ضمن استنشاق نسیم ملایم و دل انگیز گردشگاه های دریایی، انواع جانوران و گیاهان مانند درخت های شاه پسند استوایی، عقاب‌های قرمز، خرچنگ‌های درختی، سوسمارهای سبز درختی و طوطی‌ها را مشاهده می‌کنید.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 149

به "پارک سونگای کیلیم در لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک سونگای کیلیم در لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید