پایان کار تیم 6 نفره بانوان تکواندو با یک نقره ، حذف ولی نژاد در دور نخست

به گزارش تور ارمنستان ارزان، با شکست آخرین نماینده بانوان ایران در مسابقات جهانی تکواندو ، تیم شش نفره بانوان با یک مدال نقره به کار خود پایان داد

پایان کار تیم 6 نفره بانوان تکواندو با یک نقره ، حذف ولی نژاد در دور نخست

در آغاز پنجمین و آخرین روز از رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان 2019 که در منچستر انگلیس در حال برگزاری است، یلدا ولی نژاد در وزن 62- با شکست در دور نخست حذف شد اما سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم به عنوان آخرین نماینده ایران در دور مقدماتی در مبارزه نخست برابر حریفی از اکوادور به برتری رسید.

یلدا ولی نژاد نماینده وزن 62- کیلوگرم بانوان ایران در مبارزه نخست برابر کارولینا سانتسوس از برزیل رفت و در انتها با نتیجه 39 بر 19 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. به این ترتیب تیم ملی بانوان ایران با تک مدال نقره مهلا مون زاده و حذف 5 تکواندوکار دیگر به کار خود در این رقابت ها انتها داد.

ناهید کیانی، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، کیمیا همتی و اکرم خدابنده دیگر نمایندگان ایران در بخش بانوان در این رقابت ها بودند که با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت ها کنار رفتند.

کسب نقره مهلا مومن زاده اگر موفقیت بزرگی است اما نمی تواند به تنهایی پوشش دهنده شکست و ناکامی 5 چهره دیگر تکواندوی بانوان ایران باشد. 5 چهره دیگری که توقع می رفت برخی از آن ها مثل اکرم خدابنده با غلبه بر رقبای خود حداقل تا نیمه نهایی می رسیدند. ظاهرا مهلا برای ایران همان کیمیا علیزاده است اما با این تفاوت که مدال مهلا در وزن المپیکی هم نیست و معین نیست که به المپیک برسد یا نه؟

به هر شکل این مسابقات در حالی شب گذشته به انتها رسید که اوزان المپیکی تکواندوی ایران چه در بخش مردن و چه در بخش بانوان با مشکل و سختی های زیادی روبرو شدند. مشکلاتی در روزهای آینده شاید کارشناسان در این باره حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشند.

4

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 453

به "پایان کار تیم 6 نفره بانوان تکواندو با یک نقره ، حذف ولی نژاد در دور نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان کار تیم 6 نفره بانوان تکواندو با یک نقره ، حذف ولی نژاد در دور نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید