پرسپولیس سرنوشت مجیدی را تعیین می نماید، تیم دسته سومی هم مسائل استقلال را ندارد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، هافبک اسبق استقلال معتقد است جریاناتی که در حال حاضر برای این تیم به وجود آمده سر منشا عمیقی دارد و بیشتر به تیم صدمه می زند تا به افرادی که مسئولیت دارند.

پرسپولیس سرنوشت مجیدی را تعیین می نماید، تیم دسته سومی هم مسائل استقلال را ندارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید داوود سید عباسی گفت: هر جایی یک حرمتی دارد و وقتی حرمت ها از بین می فرایند بهتر است افراد آن مجموعه برای حفظ احترام خود محل فعالیتشان را تغییر دهند.

وی افزود: من در جریان تمام جزئیات ماجراهای مدیران باشگاه استقلال نیستم اما برایم عجیب است چرا وزارت ورزش افرادی را به اسم اعضای هیئت مدیره انتخاب می نماید که بعد از مدت کوتاهی چنین بلبشویی به راه می افتد.

سیدعباسی افزود: من نمی دانم شخص وزیر تصمیم گیرنده است یا معاونانش اما هر چه که هست شاهد هستیم در سالیان گذشته باشگاه استقلال با مشکلاتی روبرو شده که یک تیم دسته سومی چنین مسائلی را به خود ندیده است.

هافبک اسبق تیم ملی در مورد پیروزی استقلال برابر گل گهر و پاداشی که فرهاد مجیدی از جیب خودش به بازیکنان داده است گفت: در اوایل بازی تیم گل گهر یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد اگر آن توپ وارد دروازه استقلال می شد کار این تیم برای پیروزی برابر حریف بسیار سخت تر می شد. البته مقایسه بازیکنان دو تیم نشان می دهد استقلال از شرایط بسیار بهتری برای پیروزی برخوردار است. امیدوارم در هفته های آینده فرایند نتیجه گیری آبی پوشان باعث بهبود شرایط این تیم در جدول گردد.

وی ادامه داد: استقلال به زودی در جام حذفی با پرسپولیس روبرو می گردد و نتیجه این مسابقه می تواند در سرنوشت فرهاد مجیدی برای ادامه همکاری با استقلال تاثیر زیادی بگذارد. اینکه سرمربی تیم از جیب شخصی خودش پاداش می دهد یعنی باشگاه یا مشکل اقتصادی دارد یا به علت لجبازی نمی خواهد به بازیکنان پاداش بدهد که در نهایت همه این اتفاقات به تیم استقلال صدمه خواهد زد.

خبرورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2079

به "پرسپولیس سرنوشت مجیدی را تعیین می نماید، تیم دسته سومی هم مسائل استقلال را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس سرنوشت مجیدی را تعیین می نماید، تیم دسته سومی هم مسائل استقلال را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید