چرا هاتف علیمردانی نام کلمبوس را برای فیلمش انتخاب کرد؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کلمبوس نام جدیدترین ساخته کارگردان کوچه بی نام است که این روز ها در سینما های سراسر کشور اکران می گردد.

چرا هاتف علیمردانی نام کلمبوس را برای فیلمش انتخاب کرد؟

هاتف علیمردانی تهیه کننده و کارگردان سینما، درباره روند اکران کلمبوس تا امروز به خبرنگار ، گفت: این فیلم در یک هفته، حدود یک میلیارد تومان فروش داشت و این نشان دهنده استقبال خوب مخاطبان است. البته می توانست در دیگر فصل های اکران بیشتر بفروشد و گیشه و مخاطب بهتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: گروه بازیگران و خود فیلم نیز روی جذب مخاطبان تاثیر داشته است و باعث شده آن ها را راضی نگه دارد.

این کارگردان درباره انتخاب کلمبوس به عنوان نام فیلم گفت: کلمبوس دی به عنوان سالروز کشف آمریکا توسط کریستف کلمب، روز مهمی است و مخاطب زمانی که فیلم را می بیند، متوجه علت نامگذاری این اثر خواهد شد.

وی با اشاره به علت استفاده از فضای کمدی در کلمبوس اضافه کرد: این فیلم با موضوع اجتماعی رگه های کمدی دارد که ادامه زبان من در فیلمسازی است. با دیدن هفت ماهگی هم متوجه این نوع زبان یعنی استفاده از رگه کمدی خواهید شد.

این کارگردان درباره حرف اصلی کلمبوس اعلام کرد: این فیلم به جریان مهم و معضل مهاجرت اشاره می نماید و از وضعیت کنونی جامعه و اقتصاد ضعیف می گوید که دیدنش می تواند پیغام های خوبی را به مردم انتقال دهد.

علیمردانی درباره بهترین زمان اکران برای جذب مخاطب فیلمش، اعلام کرد: بجز فصل اکران، ازدحام فیلم ها برای دریافت نوبت اکران و کم بودن مخاطب به آثار لطمه می زند؛ قطعا اگر فیلم ما در فصل دیگری اکران می شد، مخاطب بیشتری داشت.

وی در خصوص ارائه نکردن فیلمش به جشنواره فیلم فجر و تصمیم گیری برای اکران آن، گفت: ترجیح دادم فیلم در چرخه اکران باشد و این فرصت را از دست ندهیم.

علیمردانی در انتها در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: فیلمسازی آنقدر سخت است و به چیز های دیگری ربط دارد که فعلا قصد ساخت فیلم جدید ندارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 346

به "چرا هاتف علیمردانی نام کلمبوس را برای فیلمش انتخاب کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا هاتف علیمردانی نام کلمبوس را برای فیلمش انتخاب کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید