چین؛ شهر ساحلی سانیا برای برگزاری بازیهای ساحلی آسیا آماده می گردد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، شهر سانیا در جنوبی ترین بخش جزیره هاینان چین، جایی برای گذراندن تعطیلات با سواحل گسترده و هوای گرم در سراسر سال است . این شهر بعلاوه کانونی در حال رشد برای انواع رویدادها از جمله کنفرانس ها و نمایشگاههای بزرگی است که هزاران بازدیدگننده نو را به این مقصد گرمسیری می کشاند

چین؛ شهر ساحلی سانیا برای برگزاری بازیهای ساحلی آسیا آماده می گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

جنشواره بین المللی جزیره هاینان، جشنواره سالانه ای است که در شهر سانیا برگزار می گردد که چهره های مشهوری از چین و سراسر دنیا را به خود جذب می نماید.

سایمون وست، کارگردان بریتانیایی با اشاره به اینکه اولین بار است به این جزیزه می آید و چند سال است که درباره این جزیره زیبا توصیف ها می شنیده، می گوید: من همواره دنبال یافتن مکان های زیبا برای فیلمبرداری هستم واین جزیره خارق العاده است. بسیار خوشحالم که انتها به اینجا آمدم حتی اگر فقط برای جشنواره باشد. اما مطمئنم که برای فیلمبرداری یک فیلم به اینجا باز خواهم گشت.

شهر سانیا بعلاوه میزبان رویدادهای دیگری مانند برگزاری عروسی های بین المللی و برگزاری نمایشگاههای مد است. بسیاری از هتل های سانیا برای عروسی ها و دیگر رویدادهای عظیم آماده هستند.

بیش از 3 هزار نفر از اهالی هاینان که در 28 کشور دنیا زندگی می نمایند در یک کنفرانس دنیای در سانیا حضور دارند.

زوشن فنگ، معاون رئیس انجمن فرانسوی هاینان می گوید: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. امروز هاینان به لطف دولت چین در حال توسعه است. برای یک جزیره کوچک واقعا این تحولات توسعه دهنده است و ما در پی ایجاد فرصت های شغلی هستیم.

مانگروو عظیمترین هتل تفریحی سانا است که در پی صندلیی بین آلمللی است. یونگ سو، معاون مدیر این هتل می گوید: شرکت های عظیم بین المللی در آینده تعداد کارمندان بیشتری خواهند داشت و سفرهای پروازی بیشتری انجام خواهند داد. اکنون امکانات هتل و سواحل اینجا کامل شده اند که می توانند میهمانان بین المللی را به خود جذب نمایند. معتقدم که شرکت های بین المللی جزیره هاینان و شهر سانیا را بیش از گذشته انتخاب خواهند کرد.

در کنار هتل های نو، شهر سانیا بعلاوه دارای یک مرکز نو برای برگزاری نمایشگاههای بین المللی است. این مرکز که در سال 2020 تکمیل می گردد به برطرف نیازها در این صنعت رو به رشد یاری خواهد نمود.

شهر سانیا بعلاوه سرمایه گذاری قابل توجهی در حوزه مسابقات ورزشی مانند بازی های ساحلی نموده است. قرار است بازی های ساحلی آسیا در ماه نوامبر آینده در اینجا برگزار گردد و 4 هزار ورزشکار از سراسر قاره به اینجا می آیند .

کیزونگ یه، معاون شهردار سانیا می گوید: بازیهای ساحلی آسیا با برگزاری یک رویداد پیروز و زنده کردن شهر به ارتقای صندلی توریسم فرهنگی و ورزشی در سانیا یاری می نماید. همزمان این رویدادها باعث می گردد که زیرساخت های شهری در جهت خدمات دهی در سطحی بالاتر توسعه یابند. همه اینها باعث خواهد شد که یک سانیا نو را ببینیم.

زیرساخت های شهری شامل یک پارک صنعتی و ورزشی بین المللی است که در قلب آن یک ورزشگاه ساخته شده است که مختص مراسم اختتامیه بازیهای ساحلی سال آینده آسیاست. بعلاوه تیم های رقیب در دهکده ورزشکاران اسکان داده خواهند شد.

رونالدینیو سفیر و ستاره فوتبال برزیل برای ارتقاء ورزش تگ بال به این شهر ساحلی آمده است. شما در این ورزش می توانید توپ را با هر چیزی جز با دستهایتان بزنید.

رونالدینینو، ستاره سابق تیم فوتبال برزیل می گوید: از اینکه اینجا هستم خیلی خوشحالم و از همه شما تشکر می کنم. این ورزشی نو است که به زودی صندلی مهمی در دنیا پیدا خواهد نمود. بازیی که شگفت انگیز است. ممنونم برای توجه تان.

سانیا یک شهر ساحلی است با بلندپروازی های واقعا عظیم برای میزبانی رویدادها و کنفرانس های بین المللی و با امکانات و سرمایه گذاری اجرا شده در پی اجرای این بلند پروازی هاست.

منبع: یورونیوز
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2101

به "چین؛ شهر ساحلی سانیا برای برگزاری بازیهای ساحلی آسیا آماده می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "چین؛ شهر ساحلی سانیا برای برگزاری بازیهای ساحلی آسیا آماده می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین؛ شهر ساحلی سانیا برای برگزاری بازیهای ساحلی آسیا آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید