کرج، کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بیش از 500 نفر است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بنا بر تشخیص سرمربی تیم والیبال مقرر شد تیم اصلی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی اعزام گردد،گفت:کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بیش از 500 نفر است.

کرج، کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بیش از 500 نفر است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از کرج، محمدرضا داور زنی در بازدید از تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان که در استادیوم انقلاب کرج برگزار می گردد، گفت: در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی میدان ورزشی بزرگی در مرداد ماه امسال پیش روی ایران است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه 380 ورزشکار از ایران در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت می نمایند، ادامه داد: این ورزشکاران به همراه کادر فنی و همراهان بیش از 500 نفر را شامل می گردد و بازی های آسیایی 2018 نیز برای تمام کشورهای آسیایی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های برای آمادگی تمام فدراسیون های ورزشی در این باره اجرا شده است، توضیح داد: نگاه وزارت ورزش به بازی های آسیایی جاکارتا بیشتر کیفی است و هر رشته ای به این رقابت ها اعزام نمی گردد.

داورزنی با تاکید بر اینکه رشته های به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می شوند که قدرتمندانه در اندونزی ظاهر شوند، گفت: در سه ماه اخیری که از امسال می گذرد علیرغم تمام تنگناهای مالی حدود 9 میلیون دلار در این ایام به فدراسیون های ورزشی مختلف اختصاص یافته است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در مرداد ماه امسال برای ورزش ایران و مردم کشور خبرهای خوب مخابره گردد، بیان کرد: با توجه به نزدیکی رقابت های جهانی و آسیایی والیبال بنا بر تشخیص سرمربی تیم والیبال مقرر شد تیم اصلی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی اعزام گردد.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 753

به "کرج، کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بیش از 500 نفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرج، کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بیش از 500 نفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید