یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس شروع به کارکرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2022 با رویداد ها و بخش های جانبی از امروز سه شنبه 20 اردیبهشت به میزبانی پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس شروع به کارکرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2022 با رویداد ها و بخش های جانبی از امروز سه شنبه 20 اردیبهشت آغاز به کار کرد و تا 23 اردیبهشت ماه جاری در فضایی باز واقع در پارک فناوری پردیس ادامه دارد. در یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس بیش از 400 استارت اپ، شرکت فناور و دانش بنیان، شتابدهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و... به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود می پردازند.

در این رویداد شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری، سرمایه گذاران و مخترعین به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه نوآوری کشور خواهند پرداخت.

اینوتکس سال جاری از کشور های روسیه، هند، مالزی، قرقیزستان و اندونزی مخاطب دارد و شرکت های حاضر در نمایشگاه استقبال خوبی از این دوره داشته اند. شرکت های حاضر در نمایشگاه در فضایی به مساحت 5 هزار متر، محصولاتشان را به نمایش می گذارند و شرکت های بزرگی هم در این دوره حضور دارند.

در این رویداد بزرگ، علاوه بر بخش نمایشگاهی، رویداد های متنوعی نیز برگزار خواهد شد؛ استیج اینوتکس، ایستگاه آینده، معرفی احتیاج های فناوری صنایع (Reverse Pitch) از جمله این رویداد ها می باشد.

اینوتکس سال جاری میزبان برگزاری چندین رویداد ارائه احتیاج فناورانه نیز است. در رویداد های ریورس پیچ سال جاری صنعتگران حوزه نفت، هلال احمر، صنایع غذایی و 6 حوزه صنعتی مختلف دیگر احتیاج های فناورانه خود را معرفی نموده و شرکت ها و افراد حاضر در نمایشگاه که پتانسیل تامین و رفع کردن این احتیاج ها را دارند، برای همکاری و عقد قرارداد اعلام می کنند.

بعلاوه در بخش کافه سرمایه اینوتکس بیش از 400 جلسه سرمایه گذاری از هم اکنون برنامه ریزی شده است و در بخش منتورشیپ نیز بیش از 200 فرصت مشاوره رایگان در اختیار مخاطبان رویداد قرار خواهد گرفت.

اینوتکس 2022، از امروز سه شنبه 20 اردیبهشت تا آدینه 23 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 18 عصر در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت رسمی رویداد به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2429

به "یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس شروع به کارکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس شروع به کارکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید