108 طرح در حوزه سلامت آذربایجان غربی افتتاح می گردد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، سیدحسن قاضی زاده ظهر شنبه در مراسم بهره برداری طرح های بهداشت و درمانی چالدران گفت: با توجه به هم مرزی آذربایجان غربی و بحث توریسم درمانی بهره برداری از طرح های بهداشتی و درمانی در مناطق مرزی زمینه ساز توسعه این صنعت در استان می گردد.

108 طرح در حوزه سلامت آذربایجان غربی افتتاح می گردد

وی با اشاره به ظرفیت های بالای بهداشتی و درمانی استان به خصوص در مناطق مرزی عنوان نمود: مناطق مرزی دروازه ورود به اروپا هستند می توانند با توسعه زیرساخت های محور توسعه کشور مطرح شوند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مسائل اقتصادی کشور اضافه کرد: فراز و نشیب در تمامی بخش ها امری طبیعی است اما اگر وضعیت کشور از لحاظ اقتصادی ثبات پیدا کند توجه به توسعه بهداشت و درمان به خصوص در بخش زیرساخت ها در مناطق و استانهای مرزی مورد توجه ویژه قرار می گیرد که برای عبور از این فراز و نشیب ها نیازمند همراهی مردم و مسئولان هستیم.

قاضی زاده با بیان اینکه در بخش تامین اعتبارات ویژه بهداشت و درمان به خصوص در مناطق مرزی مشکل نداریم اضافه کرد: مشکل اعتباری برای توجه ویژه به این استان ها جهت توسعه ارائه خدمات بهداشتی درمانی وجود ندارد که امیدواریم استاندار آذربایجان غربی برای توسعه بهداشت و درمان در این استان مرزی یاری کند.

وزیر بهداشت به پرداخت معوقات بازنشستگان در بخش درمان و بهداشت نیز اشاره و گفت: از سال 94 پاداش های بازنشستگان بهداشت و درمان پرداخت نشده که امیدواریم با نظر مساعد مجلس شورای اسلامی و تخصیص اعتبار بتوانیم معوقات بازنشستگان را پرداخت کنیم.

وزیر بهداشت صبح امروز شنبه به منظور افتتاح و بازدید از طرح های حوزه بهداشت و درمان آذربایجان غربی به این استان سفر نموده است.

قاضی زاده در این سفر سه روزه به آذربایجان غربی قرار است طرح های بهداشت و درمانی شهرهای خوی، شوط، چایپاره، ارومیه، ماکو، نقده، مهاباد، میاندوآب و چالدران را بازدید و افتتاح کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 192

به "108 طرح در حوزه سلامت آذربایجان غربی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "108 طرح در حوزه سلامت آذربایجان غربی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید