آمریکا به دنبال تکرار سناریوی جنگ ویتنام در اوکراین است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: یک روزنامه لهستانی ضمن انتقاد از سیاست های آمریکا در قبال اوکراین نوشت: پنتاگون در حال کوشش برای تکرار سناریوی جنگ ویتنام در اوکراین است تا از این راه کمونیسم را محدود کند.

آمریکا به دنبال تکرار سناریوی جنگ ویتنام در اوکراین است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه آبزرواتور پولیتیزنی، از زمان شروع انقلاب غیر قانونی در اوکراین از بیش از یک سال پیش تاکنون، ما شاهد اجرای عملیات موسوم به مقابله با تروریسم از سوی مقام های کی یف هستیم تا جمعیت منطقه دونباس را محو نموده و زیر ساخت های مالی و فرهنگی منطقه را نابود کند.

این روزنامه لهستانی در ادامه اضافه نمود: هنوز احتمال تشدید درگیری ها در شرق اوکراین بالا است. حضور نیروهای نظامی بیشتر در منطقه در قالب واحدهای مکانیزه با حمایت سامانه های موشکی و حمایت هوایی و دریایی به این معناست که ما با سناریوی خطرناکی روبرو هستیم.

این گزارش حاکی است: چیزی که ما شاهد اتفاق آن در اوکراین هستیم، ویتنامی شدن درگیری است، جایی که آمریکا از رژیم دست نشانده اوکراین حمایت می نماید تا مانع از اتحاد و دستیابی مردم شرق اوکراین به آزادی گردد.

این اتفاقات ما را به یاد حوادث جنگ ویتنام می اندازد، زمانی که واحدی پیشرفته از پیمانکاران نظامی آمریکا وارد این کشور شد و پس از آن تجهیزات و سخت افزارهای ارتش آمریکا وارد ویتنام شد و در نهایت نیز هزاران نفر از پرسنل ارتش آمریکا برای استفاده از این تسلیحات وارد این کشور شدند.

بحران اوکراین موجب شده تا روابط آمریکا و روسیه به پایین ترین سطح پس از انتها جنگ سرد برسد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 598

به "آمریکا به دنبال تکرار سناریوی جنگ ویتنام در اوکراین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا به دنبال تکرار سناریوی جنگ ویتنام در اوکراین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید