افزایش اجاره بها در بازار کم متقاضی غرب تهران

به گزارش تور ارمنستان ارزان، آنطور که مشاوران املاک از شرایط بازار مسکن در تهران خبر می دهند، هم اکنون متقاضی رهن و اجاره کاهش یافته و شرایط خرید و فروش راکد است.

افزایش اجاره بها در بازار کم متقاضی غرب تهران

به گزارش اکوایران، محله پونک در منطقه 5 تهران قرار گرفته و از شمال به رشته کوه های البرز، از شرق به بزرگراه شهید باکری، از شرق به بزرگراه یادگار امام و رود دره فرحزاد و از جنوب به بزرگراه همت مجاورت دارد.

یک واسطه گر ملکی در محله پونک به اکوایران می گوید: با توجه به اینکه رهن و اجاره خانه افزایش یافته است، بیشتر مستاجران در حال تمدید قرارداد خود با مالکان هستند و بر این اساس متقاضی رهن و اجاره نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گفته وی در سال گذشته برای واحدی 70 متری و دارای دو خواب و بدون آسانسور، 200 میلیون تومان رهن و 6 میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده بود اما در امسال این رقم به 300 میلیون تومان رهن و 10 میلیون تومان اجاره رسیده است.

در محله پونک، رهن واحدی با 37 متر مربع زیربنا و بدون اتاق، 395 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن 500 هزار تومان است.

رهن کامل برای واحدی با 44 متر مربع زیربنا، 630 میلیون تومان و برای واحدی با 85 مترمربع مساحت، 650 میلیون تومان و واحدی با 167 مترمربع زیربنا، 2 میلیارد و 250 میلیون تومان است.

بعلاوه برای رهن یک آپارتمان با 107 متر مربع مساحت، 800 میلیون تومان رهن و 8 میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2622

به "افزایش اجاره بها در بازار کم متقاضی غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اجاره بها در بازار کم متقاضی غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید