اقتصاد آمریکا و اروپا در بحران کرونا سقوط شدیدی خواهند داشت

به گزارش تور ارمنستان ارزان، برهان الدین داغ عضو شورای مرکزی مسلمانان ساکن آلمان با اشاره به کانون جدید انتشار بیماری کرونا در اروپا یعنی دو کشور ایتالیا و اسپانیا به خبرنگاران گفت: اگر بخواهیم تعداد مبتلایان و جان باختگان ناشی از کرونا را به نسبت جمعیت در نظر بگیریم شرایط دو کشور بلژیک و هلند بسیار وخیم تر است.

اقتصاد آمریکا و اروپا در بحران کرونا سقوط شدیدی خواهند داشت

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

عضو شورای مرکزی مسلمانان ساکن آلمان ادامه داد: البته کشورهای اروپایی در این زمینه اقداماتی انجام داده اند به عنوان مثال آلمان با تمدید حالت قرنطینه به مدت نامعلوم اقدام به وضع مقررات سختگیرانه تری نموده است و فعالیت های مالی را فقط برای مشاغلی که کالاهای اساسی در اختیار عموم مردم قرار می دهند مجاز نموده است و نیز اقدام به اختصاص بسته حمایتی چهارصد میلیارد دلاری نموده است.

برهان الدین داغ، کارشناس رادیو ترکی استانبولی معاونت برون مرزی صداوسیما با اشاره به رفتارهای پوپولیستی ترامپ و صحبت های متناقض وی در کنفرانس های مطبوعاتی گفت: ترامپ یک روز در مقابل دوربین های تلویزیونی با تمسخر در رابطه با کرونا صحبت می نماید و روزی دیگر از از کمبود اقلام پزشکی و مسائل نظام سلامت و پزشکی آمریکا سخن می گوید.

این کارشناس سیاسی اظهار کرد: با توجه به کاهش سطح معنویات و عدم توجه به امور دینی در جوامع مختلف اروپایی و آمریکایی به نظر می رسد بیماری کرونا و موارد مشابه دیگر به شدت عامل تخریب امنیت اجتماعی در این جوامع گردد.

برهان الدین داغ در انتها اعلام کرد: در صورت سقوط اقتصاد آمریکا و افزایش بیکاری و قحطی در زمینه های مختلف شاهد بروز فاجعه ای عظیم در جامعه آمریکا خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1294

به "اقتصاد آمریکا و اروپا در بحران کرونا سقوط شدیدی خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد آمریکا و اروپا در بحران کرونا سقوط شدیدی خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید