به جای مقصران حذف استقلال و پرسپولیس از مردم عذرخواهی می کنم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد که سابقه مدیریت در باشگاه پرسپولیس را هم دارد، پس از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قبل از هر چیز مراتب تاسف خودم را نسبت به حذف سرخابی ها از چرخه این مسابقات ابراز داشته و اعلام می کنم به جای آنهایی که حتی در حد یک سر سوزن در رقم خوردن این اتفاق تلخ سهم داشتند از عموم مردم ایران عذرخواهی می کنم و امیدوارم با برنامه ریزی های خوبی که صورت می گیرد در آینده شاهد افزایش سهمیه کشور ایران در این مسابقات باشیم.

به جای مقصران حذف استقلال و پرسپولیس از مردم عذرخواهی می کنم

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص شرایط این باشگاه تاکید کرد: پس از اضافه شدن جواد نکونام این تیم روی نوار موفقیت گام برداشت اما متاسفانه با کج سلیقگی و لجبازی این نوار موفقیت قطع شد و حتی به مرز پارگی هم رسید که خوشبختانه بار دیگر با بازگشت نکونام شرایط بهتر شد.

وی بیان داشت: متاسفانه خیلی از باشگاه ها برای به خدمت گرفتن بازیکنان ما هجمه وارد کردند و 5 بازیکنی که قرارداد نداشتند هم به تیم های دیگر رفتند. اما با تلاش های مستمر و پیگیری های شدیدی که هیات مدیره و مدیرعامل کارخانه فولاد به همراه هیات مدیره باشگاه داشتند باعث شد به جز آن 5 بازیکن که قراردادشان با ما به اتمام رسیده بود، سایر بازیکنان را حفظ کردیم.

گرشاسبی که برنامه شبهای فوتبالی گفتگو می کرد، گفت: در حال حاضر در جهت پیشرفت هستیم و حرکتمان رو به جلوست. برای تقویت تیم بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی در پی جذب بازیکنانی هستیم و امیدوارم با باشگاه هایی که وارد مذاکره می شویم به توافق رسید و باشگاه ها به این درک برسند که فولاد را به چشم کننده ایران در آسیا نگاه کنند. در حال حاضر پس از جلساتی که با نکونام داشتیم بازیکنانی برای جذب و اضافه کردن به تیم انتخاب کرده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2347

به "به جای مقصران حذف استقلال و پرسپولیس از مردم عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جای مقصران حذف استقلال و پرسپولیس از مردم عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید