تامین بخشی از نیازهای اساسی سیل زدگان کرمان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بر اثر وقوع سیل در جنوب استان کرمان بیش از 2 هزار و 600 خانواده آسیب دیده شناسایی شدند که بسیاری از آنان، لوازم ضروری زندگی و بخشی از دامداران هم دام های خود را از دست داده اند.

تامین بخشی از نیازهای اساسی سیل زدگان کرمان

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری 21 ژانویه 2022 پس از بازگشت از سفر به روسیه، به سرعت به منطقه ها سیل زده در جنوب استان کرمان سفر کرد و در جریان این سفر دستور داد، طی 10 روز لوازم ضروری زندگی و دام مورد احتیاج مردم سیل زده تامین گردد.

درهمین چارچوب، طی دو روز گذشته، حدود 85 قلم از لوازم ضروری زندگی و بعلاوه بیش از 60 راس دام سبک و سنگین در میان بخشی از خانواده های سیل زده روستای کروچان در بخش جازموریان استان کرمان توزیع شد.

روستای کروچان نزدیک شهر زهکلوت یکی از منطقه های است که اشتغال ساکنان آن عمدتا کشاورزی و دامپروری است و در جریان سیل اخیر در جنوب استان کرمان، خسارات بسیاری را متحمل شده اند.

پیش از این، مجید سعیدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان بیان کرد، بیش از 5 هزار واحد مسکونی بین 20 تا 80 درصد در جنوب استان کرمان دچار آب گرفتگی شدند که باید بازسازی و تعمیر شوند.

منبع: ایران پرس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2439

به "تامین بخشی از نیازهای اساسی سیل زدگان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین بخشی از نیازهای اساسی سیل زدگان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید