تشریح جزئیات نشست نمایندگان تهران با وزیر پیشنهادی صمت ، خضریان: تاکید نمایندگان بر ساماندهی قیمت کالا ها و بازار خودرو

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: اعضای مجمع در نشست با وزیر پیشنهادی صمت بر ضرورت تعیین اولویت ها در مدت زمان اندک باقی مانده و ساماندهی قیمت کالا ها و بازار خودرو تاکید کردند.

تشریح جزئیات نشست نمایندگان تهران با وزیر پیشنهادی صمت ، خضریان: تاکید نمایندگان بر ساماندهی قیمت کالا ها و بازار خودرو

علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست مجمع نمایندگان تهران با علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت، گفت: در این نشست وزیر پیشنهادی صمت برنامه های خود را برای تصدی این وزارتخانه ارائه کرد که دارای سه رویکرد و محور کلیدی بود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: نمایندگان خواستار تعیین اولویت ها در برنامه با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا پایان دولت دوازدهم شدند و از عملیاتی نشدن برخی برنامه ها ابراز نگرانی و بر ضرورت ساماندهی قیمت کالا ها و بازار خودرو تاکید کردند.

وی یادآور شد: از وزیر پیشنهادی به جد تقاضا شد در صورت رای اعتماد نمایندگان باید نسبت به ساماندهی قیمت ها توجه ویژه ای داشته باشد و با ارائه گزارش به مجلس، استفاده از نظرات کارشناسی مجلس و کمیسیون های تخصصی با توجه به زمان کوتاه باقی مانده به راهکار های صریح برسند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان داشت: برخی از نمایندگان نقاط قوت و ضعف سوابق وزیر پیشنهادی را مطرح کردند که قرار شد وزیر در بخش هایی که خلاء سوابق دارد با استفاده از تیم های کارشناسی، مشاوره ای و مدیران با تجربه این موضوع را پوشش دهد تا در فرصت باقی مانده فرصت برای خدمت از دست نرود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران پیرامون محور صحبت های نمایندگان گفت: نمایندگان در این نشست مسائلی مانند بازنگری در قانون بیمه تامین اجتماعی، مدیریت بازار و قیمت خودرو و آهن، جلوگیری از واردات بی رویه، حذف سیاسی کاری، فعال کردن ستاد جهش تولید، بکارگیری نیرو های متخصص، توجه به صنایع کوچک و تجارت خارجی، تقویت رایزن بازرگانی، راه اندازی اتاق های تهاتر، تعامل بانک مرکزی با وزارت صمت، تسریع در ترخیص کالا های اساسی از گمرک، تقویت بازارچه های مرزی، مبارزه با قاچاق کالا، استقبال از کارآفرینی، شکستن انحصار در بازار خودرو، حذف امضا های طلایی، شناسایی دلالان بازار خودرو، استقلال در عملکرد و برخورد انقلابی با معدن خواران و ویژه خواران را مطرح کردند.

خضریان در پایان گفت: وزیر پیشنهادی پس از استماع دیدگاه و نظرات نمایندگان با پذیرش برخی، پاسخ هایی را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1578

به "تشریح جزئیات نشست نمایندگان تهران با وزیر پیشنهادی صمت ، خضریان: تاکید نمایندگان بر ساماندهی قیمت کالا ها و بازار خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح جزئیات نشست نمایندگان تهران با وزیر پیشنهادی صمت ، خضریان: تاکید نمایندگان بر ساماندهی قیمت کالا ها و بازار خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید