تصویب طرح برگزاری مسابقات مجازی فوتسال دانش آموزی در آسیا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران (پانا) - طرح برگزاری مسابقات مجازی فوتسال دانش آموزی که پیشنهاد فدراسیون ورزش دانش آموزی ایران بود، از سوی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال آسیا تصویب شد.

تصویب طرح برگزاری مسابقات مجازی فوتسال دانش آموزی در آسیا

حسین بابویی در جمع خبرنگاران به برگزاری مسابقات مجازی فوتسال و طناب زنی در کشورمان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: تقریبا یک ماه و نیم یا دو ماه گذشته، پیشنهاد برگزاری مسابقات فوتسال مجازی را برای فدراسیون فوتبال مدارس آسیا ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه در وهله اول این پیشنهاد مورد نظر رئیس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا واقع شد و بلافاصله پیشنهاد ایران را به کمیته فنی فدراسیون ارجاع داد ادامه داد: کشور مالزی رئیس کمیته فنی است و 7 کشور دیگر نیز عضو آن هستند که پیشنهاد ایران یعنی برگزاری مسابقات فوتسال به صورت مجازی و مهارت پایه را حدود 2 هفته مورد آنالیز قرار دادند و تصویب شد.

بابویی با اشاره به اینکه این موضوع روز گذشته در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مدارس آسیا با حضور اعضا مطرح شد و ما نیز مدل برگزاری مسابقات مجازی و فیلم ها را ارائه کردیم اضافه نمود: در نهایت رأی گیری شد و تمام کشورهای عضو فدراسیون فوتبال مدارس آسیا موافقت کردند.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: بر این اساس مقرر شد فوتسال مجازی از یک مدت دیگر رقم بخورد و این اتفاق برای اولین بار است که به صورت مجازی در قاره آسیا انجام خواهد شد.

ور در خاتمه اضافه نمود فدراسیون ورزش دانش آموزی به همراه فدراسیون فوتبال مدارس آسیا در صدد هستند که پیشنهاد برگزاری مسابقات مجازی فوتسال ورزش دانش آموزی را به فدراسیون جهانی هم ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1861

به "تصویب طرح برگزاری مسابقات مجازی فوتسال دانش آموزی در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب طرح برگزاری مسابقات مجازی فوتسال دانش آموزی در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید