تفاهم نامه چندجانبه همکاری بین شهر قزوین و ایتالیا منعقد شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تفاهم نامه همکاری در بخش های مختلف علمی، خدماتی و فرهنگی میان شهر قزوین و ایتالیا منعقد شد.

تفاهم نامه چندجانبه همکاری بین شهر قزوین و ایتالیا منعقد شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، مائورو کنچاتوری سفیر ایتالیا ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین گفت: تفاهم نامه همکاری در بخش های مختلف علمی، خدماتی و فرهنگی میان شهر قزوین و کشور ایتالیا منعقد شد.

کنچاتوری با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری این دو شهر دانشگاهی، مالی، خدماتی بوده است، گفت: این تفاهم نامه در بخش های مختلف علمی، خدماتی و فرهنگی میان شهر قزوین و کشور ایتالیا منعقد شده است، خوشحالیم و خرسندیم که امروز شاهد عقد پیمان بین این استان و کشور ایتالیا هستیم.

سفیر ایتالیا در ایران با بیان اینکه روابط ایران و ایتالیا به سرعت گسترش می یابد، عنوان نمود: از طرفی عقد این قرار داد را شانس و اقبال می دانیم چرا که این امر چندی پیش و فاصله زمانی کوتاه سفر رئیس جمهور ایران به روم اتفاق افتاده است.

وی عنوان نمود: هیئتی که همراه رئیس جمهور ایران به کشور ایتالیا سفر می نمایند، هئیت پرشماری شامل بعضی از اعضای هیئت دولت و بسیاری از کارگزاران مالی کشور است زیرا مشتاق گسترش روابط ایران و ایتالیا است.

کنچاتوری گفت: ما در این سفر توانستیم بازدیدی از شرکت های صنعتی در استان قزوین که قطبی در کشور ایران محسوب می شوند، داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 843

به "تفاهم نامه چندجانبه همکاری بین شهر قزوین و ایتالیا منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه چندجانبه همکاری بین شهر قزوین و ایتالیا منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید